Herbalife

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Zostałam umówiona na...
Zostałam umówiona na konsultację z przedstawicielką Herbalife. Spotkanie trwało ok 2 godziny i obejmowało wywiad na temat mojego sposobu odżywiania, krótkie badanie oraz propozycje rozwiązań. Pani konsultantka przez całe dwie godziny miała arogancki wyraz twarzy, co mnie osobiście od razu odrzuciło. Rozwiązanie sprowadzało się jedynie do przedstawienia gamy produktów i cen, bez żadnych rad dotyczących odżywiania. Konsultantka nie odniosła się w ogóle do przeprowadzonego wcześniej wywiadu ani do wytyczonych przeze mnie celów jakie chciałabym osiągnąć. Kiedy odpowiedziałam, że nie mam zaufania do produktów, które mają konsystencję proszku i że muszę poczytać jak powstaje ten produkt - konsultantka odpowiedziała- "jak zna Pani angielski"... Ostatecznie stwierdziłam, że usłyszałam dużo ciekawych rzeczy, więc najpierw popracuję nad zmianą nawyków żywieniowych - na co konsultantka z dziwnym grymasem na twarzy oraz ironią w głosie odparła "Zamierza Pani jeść 2kg warzyw dziennie?!!!". Ponadto uważam, że konsultantka nie posiadała odpowiedniej wiedzy, ponieważ nie potrafiła odpowiedzieć na zadane przeze nie pytanie.

Natalia_64

18.09.2008

Placówka

Warszawa, Żytnia

Nie zgadzam się (20)

Herbalife

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Herbalife?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zostałam umówiona na...
Zostałam umówiona na konsultację z przedstawicielką Herbalife. Spotkanie trwało ok 2 godziny i obejmowało wywiad na temat mojego sposobu odżywiania, krótkie badanie oraz propozycje rozwiązań. Pani konsultantka przez całe dwie godziny miała arogancki wyraz twarzy, co mnie osobiście od razu odrzuciło. Rozwiązanie sprowadzało się jedynie do przedstawienia gamy produktów i cen, bez żadnych rad dotyczących odżywiania. Konsultantka nie odniosła się w ogóle do przeprowadzonego wcześniej wywiadu ani do wytyczonych przeze mnie celów jakie chciałabym osiągnąć. Kiedy odpowiedziałam, że nie mam zaufania do produktów, które mają konsystencję proszku i że muszę poczytać jak powstaje ten produkt - konsultantka odpowiedziała- "jak zna Pani angielski"... Ostatecznie stwierdziłam, że usłyszałam dużo ciekawych rzeczy, więc najpierw popracuję nad zmianą nawyków żywieniowych - na co konsultantka z dziwnym grymasem na twarzy oraz ironią w głosie odparła "Zamierza Pani jeść 2kg warzyw dziennie?!!!". Ponadto uważam, że konsultantka nie posiadała odpowiedniej wiedzy, ponieważ nie potrafiła odpowiedzieć na zadane przeze nie pytanie.