Grand Hotel Lublinianka

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

W podanym terminie...
W podanym terminie przebywałem na bankiecie w tym hotelu. Obsługa starała się jak mogła, by dogodzić wszystkim gościom poprzez wymianę kieliszków jak i nie dopuszczała do zapełnienia popielniczek. Uśmiech na twarzach personelu pozwalał na dobrą zabawę jak i również udzielał się nam, czyli gościom.

zarejestrowany-uzytkownik

01.09.2008

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście

Nie zgadzam się (27)

Grand Hotel Lublinianka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Grand Hotel Lublinianka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.