Dynia

(3.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Restauracja ma smaczne...
Restauracja ma smaczne jedzenie, natomiast podczas ostatniej wizyty czas oczekiwania na realizację napojów przekroczył dopuszczalny. Po pierwsze, od momentu złożenia zamówienia na napoje do czasu przyniesienia do stolika minęło ponad 20 minut. Po drugie, napój nie odpowiadał składnikom podanym w karcie (nie zawierał pokruszonego lodu/żadnego lodu). Po zwróceniu uwagi kelnerce, powiedziała, że za chwilę doda lód. Wrzucenie 2 kostek lodu trwało kolejne 10-15 minut. Efekt był niesatysfakcjonujący, gdyż dwie kostki nie schłodziły napoju. Na co okazało się, iż nastąpiło to z uwagi na awarię lodziarki, a kelnerka zapomniała o tym poinformować!!!

Krystyna_193

10.09.2013

Placówka

Kraków, Krupnicza 20

Nie zgadzam się (0)
Lokal o ciekawym...
Lokal o ciekawym wnętrzu oraz świetnym ogródkiem na wiosenne oraz letni śniadania i obiady. dobrze znany wśród studentów AGH i UR. Serwują tu rewelacyjne pysznie koktajle oraz ciepłe desery. Podane ciasteczko z kruszonką, było przygotowywane tuż przed podaniem. Ceny jednak nie są najniższe. Ceny większości słodkości zaczynają się od 8 złotych. Kawa czarna zwykła to wydatek 7 zł. Mimo to lokal wypełniony w 70%. Dla zakochanych oraz dla tych poszukujących prywatności wydzielono osobny pokój z 2 stolikami, niestety obok toalet. Pozostałe dwa pokoje posiadają dość duże zagęszczenie stolików, umieszczonych obok siebie. Obsługa miła, ale nie pozwala posiedzieć w lokalu jeśli nic się nie zamówi oraz nie zachęca do ponownego przyjścia gdy wychodzi się bez zamówienia. Podawane desery są jednak świetne, a muzyka w lokalu nie zagłusza rozmowy. Możliwość płatności kartą.

zarejestrowany-uzytkownik

23.02.2013

Placówka

Kraków, Krupnicza 20

Nie zgadzam się (0)

Dynia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dynia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Restauracja ma smaczne...
Restauracja ma smaczne jedzenie, natomiast podczas ostatniej wizyty czas oczekiwania na realizację napojów przekroczył dopuszczalny. Po pierwsze, od momentu złożenia zamówienia na napoje do czasu przyniesienia do stolika minęło ponad 20 minut. Po drugie, napój nie odpowiadał składnikom podanym w karcie (nie zawierał pokruszonego lodu/żadnego lodu). Po zwróceniu uwagi kelnerce, powiedziała, że za chwilę doda lód. Wrzucenie 2 kostek lodu trwało kolejne 10-15 minut. Efekt był niesatysfakcjonujący, gdyż dwie kostki nie schłodziły napoju. Na co okazało się, iż nastąpiło to z uwagi na awarię lodziarki, a kelnerka zapomniała o tym poinformować!!!