Zakup kremu dla niemowląt "Sudocrem"Wygląd ogólny apteki:czysto,świeżo.Blaty,gabloty,szkła czyste.Produkty przejrzyście wyeksponowane.Personel ubrany w czyste,wyprasowane fartuchy.Niestety wielki minus za jakość obsługi.Farmaceutka była bardzo zajęta wyciąganiem z pudełek produktów z nowej dostawy.Rozmowę prowadziła właściwie tylko z drugą farmaceutką wypełniającą obok jakieś formularze.Nikt nie przejmował się tym,że czekam przy ladzie już od dłuższego czasu.Kiedy pani zdecydowała, że już może zacząć mnie obsługiwać,poprosiłem o krem "Sudocrem".Przyniosła opakowanie o jednej pojemności.Zapytałem czy są większe i mniejsze opakowania i o ich ceny.Farmaceutka była z tego powodu wyraźnie niezadowolona.Zaczęła energicznie "mieszać" na półce z kremami i szybko czytać ceny innych opakowań.Zrobiła to tak szybko,że nie udało mi się ich zapamiętać nie mówiąc już o porównaniu cena-pojemność.Niestety nie podała ich na blat abym je zobaczył i przeanalizował ceny.Z powodu wyraźnie wyczuwalnej atmosfery pośpiechu (pomimo braku innych klientów) zdecydowałem się na zakup opakowania pośredniego.Pozwoliłem sobie wyobrazić zachowanie farmaceutki gdybym nie był zdecydowany na produkt konkretnej marki.Jak zachowałaby się ta Pani gdybym chciał wybrać jakiś krem dla dzieci z tej jakże szerokiej gamy produktów?Może niedługo to sprawdzę.Aczkolwiek szczerze nie mam ochoty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.