Fala

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Mojej obserwacji poddałam...
Mojej obserwacji poddałam dosyć ekskluzywny sklep odzieżowy w centrum handlowym "Fala". Niestety po wizycie w tym punkcie moja ocena nie będzie pozytywna. Obsługa na początku sprawia wrażenie bardzo miłej, sprzedawczyni wita klienta i służy mu pomocą, jednak po ok 5. minutach delikatnego wybrzydzania i przymierzania ubrań, sprzedawczyni wyraźnie zaczyna się niecierpliwić i dawać do zrozumienia, że klient i tak nic nie kupi. Zaczyna zajmować się nowym klientem, nie zwracając na mnie uwagi. Gdy wychodziłam ze sklepu, oczywiście nic nie kupując, podziękowałam Pani za pomoc, uśmiechnęłam się i pożegnałam. W odpowiedzi nie usłyszałam nic, a na twarzy sprzedawczyni malował się tylko wymowny grymas niezadowolonej miny z klienta, który nie zostawił u niej pieniędzy. Nie rozczarował mnie wygląd butiku, jednak ceny były bardzo wygórowane.

Małgorzata_1929

11.11.2012

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia 44a

Nie zgadzam się (0)

Fala

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Fala?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Mojej obserwacji poddałam...
Mojej obserwacji poddałam dosyć ekskluzywny sklep odzieżowy w centrum handlowym "Fala". Niestety po wizycie w tym punkcie moja ocena nie będzie pozytywna. Obsługa na początku sprawia wrażenie bardzo miłej, sprzedawczyni wita klienta i służy mu pomocą, jednak po ok 5. minutach delikatnego wybrzydzania i przymierzania ubrań, sprzedawczyni wyraźnie zaczyna się niecierpliwić i dawać do zrozumienia, że klient i tak nic nie kupi. Zaczyna zajmować się nowym klientem, nie zwracając na mnie uwagi. Gdy wychodziłam ze sklepu, oczywiście nic nie kupując, podziękowałam Pani za pomoc, uśmiechnęłam się i pożegnałam. W odpowiedzi nie usłyszałam nic, a na twarzy sprzedawczyni malował się tylko wymowny grymas niezadowolonej miny z klienta, który nie zostawił u niej pieniędzy. Nie rozczarował mnie wygląd butiku, jednak ceny były bardzo wygórowane.