Marco

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Niestety jestem rozczarowana...
Niestety jestem rozczarowana podejściem do klientem a raczej brakiem zainteresowania ze strony obsługi , odpowiedzi na pytania były zdawkowe i mało rzetelne.Pomieszczenie mało zachęcające , w trakcie poruszania się po sklepie obawa ze coś spadnie , mebli nie można było otworzyć ,ponieważ były zaklejone .

Elwira_57

01.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Marco

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Marco?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Niestety jestem rozczarowana...
Niestety jestem rozczarowana podejściem do klientem a raczej brakiem zainteresowania ze strony obsługi , odpowiedzi na pytania były zdawkowe i mało rzetelne.Pomieszczenie mało zachęcające , w trakcie poruszania się po sklepie obawa ze coś spadnie , mebli nie można było otworzyć ,ponieważ były zaklejone .