We wrześniu moja mama zakupiła dwie pary butów w salonie. Jedne z nich okazały się mieć dwie wady i 1.10. zostały przekazane do reklamacji. Dostawca butów Hispanitas nie wywiązał się z terminu 14 dni rozpatrzenia reklamacji, a ostatecznie po terminie negatywnie się do niej ustosunkował, komunikując to w niemiły sposób i sugerując absurdalne metody usunięcia usterki na własną rękę.
We wrześniu moja mama zakupiła dwie pary butów w salonie. Jedne z nich okazały się mieć dwie wady i 1.10. zostały przekazane do reklamacji. Dostawca butów Hispanitas nie wywiązał się z terminu 14 dni rozpatrzenia reklamacji, a ostatecznie po terminie negatywnie się do niej ustosunkował, komunikując to w niemiły sposób i sugerując absurdalne metody usunięcia usterki na własną rękę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.