Delikatesy M&L

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Personel w przeważającej...
Personel w przeważającej części miły i uczynny ale nie zawsze przejmujący się klientem na przykład przy kolejce ponad 10 osób do stoiska mięsnego cztery Panie ekspedientki potrafią przekładać towar w gablocie ,nie mylić z dokładaniem nowego towaru , myć zlewozmywak w międzyczasie rozmawiając ,szepcząc sobie na ucho o prywatnych sprawach i animozjach między personelem, klientów obsługuje tylko jedna ekspedientka ,gdy kolejka staje się ogromna i blokuje stanowisko z nabiałem wszystkie panie biorą się nagle do pracy ,po rozładowaniu tłoku sytuacja za kilka minut jest analogiczna ma to miejsce codziennie po kilkanaście razy , jestem z konieczności w tym sklepie o różnych porach dnia więc to zaobserwowałam i nie jednokrotnie spieszyłam się a przez tą sytuację nie mogłam szybko zrobić zakupów nie jednokrotnie też rezygnowałam z zakupu wędliny kupując cokolwiek z artykułów paczkowanych na chłodni . Kolejnym problemem jest mało zróżnicowany asortyment niektórych produktów na pytanie o dany produkt personel odpowiada że nie schodzi więc nie zamawiają choć będąc stałym klientem nigdy tego produktu w tym sklepie nie widziałam a kupuję go w innym sklepie tej samej sieci. Myślę że wynika to z chęci ułatwienia sobie pracy, np. 3 rodzaje majonezu ,musztardy czy chrzanu to nie 6 - 8 różnych producentów tego towaru , co trzeba zamawiać i ustawiać na półkach , poza tymi dwoma mankamentami w sklepie jest czysto towar poukładany przyzwoicie , są promocje cenowe artykułów dobrej jakości , zapytany personel chętnie udziela informacji.

Ewa_1369

15.01.2014

Placówka

Sulejówek, Dworcowa 67A

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu zrobić codzienne zakupy. Od progu, przywitał mnie serdecznym "Dzień dobry" uśmiechnięty ochroniarz. Wprawilo mnie to w lepszy nastrój. Pierwsze wrażenie sklepu jest bardzo pozytywne- czystość na najwyższym poziomie. Gdy podeszłam do regału z pieczywem również byłam miło zaskoczona. Od razu było widać, że na bieżąco zmiatane są okruszki. Produktu były ładnie poukładane. Ekspedientka poproszona o pomoc w odnalezieniu konkretnego wypieku, bez namysłu, z uśmiechem na twarzy wskazała mi szukany produkt. Przy stoisku z wędlinami sprzedawczyni poinformowala mnie o obowiązującej promocji, a także poczęstowała promowaną wędliną. Wizytę zakończylam równie przyjemną, niezobowiązującą rozmową z kasjęrką, która utrzymywała kontakt wzrokowy i była bardzo sympatyczna.

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2013

Placówka

Sulejówek, Dworcowa 67A

Nie zgadzam się (0)
Konie tygodnia, jak...
Konie tygodnia, jak zazwyczaj organizuję się pod kontem zakupów bardzo lubię delikatesy ML więc pojechałam na zakupy do ML. Chciałam poruszyć kwestię obsługi jest bardzo nie kompetentna Pani z wielką pretensją ustaliła cenę na produkt o który zapytałam oczywiście nim ustaliła cenę , znalazła kolegę i do niego ustal cenę On do niej sama sobie ustal, po kliku minutach wróciła z ustaleniem ,przeszłam dalej do stoiska mięso wędliny a tam trzy Panie jak by za karę pracowały obrażone Jedna z Pan mnie obsługiwała druga sobie machał kijkiem w kierunku trzeciej Pani zachowanie bardzo niestosowne na stoisku wędliny mięso . Bardzo fajne delikatesy lecz obsługa niestosowana.

Ewa_1345

20.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Delikatesy M&L

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Delikatesy M&L?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Personel w przeważającej...
Personel w przeważającej części miły i uczynny ale nie zawsze przejmujący się klientem na przykład przy kolejce ponad 10 osób do stoiska mięsnego cztery Panie ekspedientki potrafią przekładać towar w gablocie ,nie mylić z dokładaniem nowego towaru , myć zlewozmywak w międzyczasie rozmawiając ,szepcząc sobie na ucho o prywatnych sprawach i animozjach między personelem, klientów obsługuje tylko jedna ekspedientka ,gdy kolejka staje się ogromna i blokuje stanowisko z nabiałem wszystkie panie biorą się nagle do pracy ,po rozładowaniu tłoku sytuacja za kilka minut jest analogiczna ma to miejsce codziennie po kilkanaście razy , jestem z konieczności w tym sklepie o różnych porach dnia więc to zaobserwowałam i nie jednokrotnie spieszyłam się a przez tą sytuację nie mogłam szybko zrobić zakupów nie jednokrotnie też rezygnowałam z zakupu wędliny kupując cokolwiek z artykułów paczkowanych na chłodni . Kolejnym problemem jest mało zróżnicowany asortyment niektórych produktów na pytanie o dany produkt personel odpowiada że nie schodzi więc nie zamawiają choć będąc stałym klientem nigdy tego produktu w tym sklepie nie widziałam a kupuję go w innym sklepie tej samej sieci. Myślę że wynika to z chęci ułatwienia sobie pracy, np. 3 rodzaje majonezu ,musztardy czy chrzanu to nie 6 - 8 różnych producentów tego towaru , co trzeba zamawiać i ustawiać na półkach , poza tymi dwoma mankamentami w sklepie jest czysto towar poukładany przyzwoicie , są promocje cenowe artykułów dobrej jakości , zapytany personel chętnie udziela informacji.