Getin Noble Bank

(3.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (27 z 29)

Doradcy zauważają klienta...
Doradcy zauważają klienta od samych drzwi. Od razu ktoś podchodzi i pyta w czym można pomóc, informuje jaki jest czas oczekiwania. Obsługa bardzo miła uśmiechnięta oraz kompetentna. Doradca zna odpowiedź na każde pytanie oraz robi wszystko by rozwiązać sprawę z którą się przyszło. W oddziale panuje porządek i bardzo dobra organizacja. Pracownicy wyglądają schludnie i każdy z nich posiada identyfikator.

Niezweryfikowany Klient_dM9f

13.07.2020

Placówka

Kraków, pl Matejki

Nie zgadzam się (0)
nie spotkałem się...
nie spotkałem się jeszcze z tak miłą obsługą w banku. za każdym razem jak byłem i to w różnych placówkach pracownicy byli uśmiechnięci i uprzejmi.

niezalogowany-uzytkownik

26.06.2020

Placówka

Poznań, ul. Wielka

Nie zgadzam się (0)
5/5 gwiazdek za...
5/5 gwiazdek za jakość obsługi, założyłem konto zdalnie i wszystko dobrze wyjaśnione przez pracownika banku

Niezweryfikowany Klient_YRAf

01.06.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa szybka, sprawna...
Obsługa szybka, sprawna i bardzo profesjonalna. Rzadko się zdarza, aby nie czekać w banku na obsługę. Byłam mile zaskoczona.

Niezweryfikowany Klient_Msj5

06.11.2019

Placówka

Poznań, ul. Wielka

Nie zgadzam się (0)
Byłam pod ogromnym...
Byłam pod ogromnym wrażeniem obsługi w Getin Bank. Pani, która mnie obsługiwała była miła, zaskoczyła mnie pytaniem czy chciałabym się czegoś napić. Była kompetentna, zbadała moje potrzeby, a następnie w prosty sposób wytłumaczyła interesujące mnie zagadnienia. Odpowiadała na wszystkie zadane przeze mnie pytania. Placówka była czysta. Pracownicy ubrani w koszule i marynarki.

Klient_qR4U

20.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rzeczowa pomoc przy...
Rzeczowa pomoc przy probblemie technicznym. Problem rozwiązany skutecznie po pierwszym kontakcie. Krótki czas oczekiwania a kunsultant miły i uprzejmy.

Niezweryfikowany Klient_nD51

02.08.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Brak należytego zainteresowania...
Brak należytego zainteresowania klientem, brak dostatecznej wiedzy, widoczne i odczuwalne zniecierpliwienie podczas obsługi klienta. Nie polecam.

Marzena_316

27.04.2019

Placówka

Chełm, ul. Lubelska

Nie zgadzam się (0)
Obsługa: na wejściu...
Obsługa: na wejściu zostałam przywitana oraz poproszona o poczekaniu na fotelu na swoją kolej. Czas oczekiwania był dość krótki, ok 10 min. Doradca wstał, przedstawił się. Po weryfikacji zapytał w czym może pomóc, udzielił wszystkich odpowiedzi na zadane pytania, nie był nachalny, nie wciskał swoich produktów. Na koniec rozmowy zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Na pożegnanie wstał i podał rękę. Oferta jest ok, przynajmniej konto bo ten produkt miałam okazję poznać. Intuicyjne, samodzielnie można zmieniać ustawienia, jest opcja bloku oraz szybkiego polaczenia z konsultantem. Każdy członek personelu był stosownie ubrany (koszula + garnitur, lub gładka ciemna sukienka i marynarka). Brak wyzywajacego makijażu. W oddziale panował spokój, w czasie, w którym byłam rozmowy były spokojne i ton głosu dostosowany na tyle by klient stanowisko dalej nie słyszał wszystkiego. Wizualizacja utrzymana chyba wdłg standardów, kolorystyka biało zielona, poukładane ulotki. Oddział przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie

Niezweryfikowany Klient_CYUg

21.02.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w miarę,...
Obsługa w miarę, ale organizacja pracy pracowników jak i rozwiązywanie problemów ciągłych kolejek beznadziejne, jeśli bym miała tylko możliwość i czas na zmianę banku to od razu to robię.

Bernadeta_32

08.05.2015

Placówka

Rybnik, Zebrzydowicka 3

Nie zgadzam się (0)
Bank Getin niestety...
Bank Getin niestety nie wie co robić. Nie potrafią doradzić,zaproponować czegokolwiek,jedynie czekają na zdecydowanego klienta który na siłę chce założyć np.konto. Panie uśmiechnięte i to na plus:-)

zarejestrowany-uzytkownik

21.04.2015

Placówka

Sierpc, Piastowska 12

Nie zgadzam się (0)
Lokal usytuowany w...
Lokal usytuowany w miarę blisko, nie trzeba długo czekać, nikt nic tam nie wie, uśmiech zawsze na twarzy, oferta dopasowana w miarę potrzeb, e miarę ok.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Sierpc, Piastowska 12

Nie zgadzam się (0)
Mimo wszystko ciężko...
Mimo wszystko ciężko tam trafić, szybka obsługa, często dzwonią na infolinię bo czegoś nie wiedzą, uśmiech zawsze na twarzy, oferty rewelacyjne, oby tak dalej.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, pl. Kościuszki 11

Nie zgadzam się (0)
Mimo że w...
Mimo że w centrum miasta to nie pod ręką, konsultanci mimo że są wolni czasami każą długo na siebie czekać, często dzwonią na infolinię bo czegoś nie wiedzą, pozytywne nastawienie do klienta, oferty rewelacyjne, podsumowując polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Kutno, Królewska 34

Nie zgadzam się (0)
Lokal usytuowany w...
Lokal usytuowany w miarę blisko, nie trzeba długo czekać, nikt nic tam nie wie, fachowa obsługa, świetna oferta, polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Lublin, Narutowicza 77

Nie zgadzam się (0)
Bez kłopotu można...
Bez kłopotu można tam trafić, mimo wszystko długo się czeka, konsultant zawsze pomocny, szczere dzień dobry, świetna oferta, podsumowując polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Rybnik, Zebrzydowicka 3

Nie zgadzam się (0)
Niestety kiepska lokalizacja,...
Niestety kiepska lokalizacja, mimo wszystko długo się czeka, pomocni konsultancji, fachowa obsługa, przejrzyste warunki umów, polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bez kłopotu można...
Bez kłopotu można tam trafić, konsultanci mimo że są wolni czasami każą długo na siebie czekać, często dzwonią na infolinię bo czegoś nie wiedzą, uśmiech zawsze na twarzy, przejrzyste warunki umów, oby tak dalej.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mimo że w...
Mimo że w centrum miasta to nie pod ręką, po wejściu do lokalu obsługa czeka na klienta, konsultant zawsze pomocny, podejście do klienta raczej neutralne, lepsza oferta u konkurencji, polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (0)
Placówka wygląda bardzo...
Placówka wygląda bardzo ładnie. Wystrój jest zielono-biały i świetnie zaprojektowany. Doradcy, widać że znają i doskonale rozumieją swoje produkty. Rozmowa była bardzo miła i przebiegła swobodnie bez pośpiechu. Pracownicy trzymają standardy na wysokim poziomie. Nie mam nic do zarzucenia, ani samej placówce, ani doradcom.

zalogowany_użytkownik

20.11.2014

Placówka

Sierpc, Piastowska 12

Nie zgadzam się (0)
Do minionego poniedziałku...
Do minionego poniedziałku byłem klientem Getin Noble Banku. W rzeczony poniedziałek postanowiłem zamknąć konto typu ROR (nie korzystałem z niego od jakiegoś czasu). Na początek wyczekałem się na swoją kolej, a gdy ta już nadeszła miałem nadzieję, że teraz już pójdzie szybko. Nic bardziej mylnego. Procedura zamykania konta trwała dobre 25 minut - w żadnym banku w którym zamykałem konto nie trwało to tak długo! Co ciekawe pracownica która mnie obsługiwała przeoczyła część dokumentów i musiałem się wracać żeby je podpisać. Reasumując - baaardzo długi czas obsługi i brak profesjonalizmu pracowników w banku Getin Noble Bank.

zalogowany_użytkownik

23.10.2014

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (0)

Getin Noble Bank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Getin Noble Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Doradcy zauważają klienta...
Doradcy zauważają klienta od samych drzwi. Od razu ktoś podchodzi i pyta w czym można pomóc, informuje jaki jest czas oczekiwania. Obsługa bardzo miła uśmiechnięta oraz kompetentna. Doradca zna odpowiedź na każde pytanie oraz robi wszystko by rozwiązać sprawę z którą się przyszło. W oddziale panuje porządek i bardzo dobra organizacja. Pracownicy wyglądają schludnie i każdy z nich posiada identyfikator.