Stomatolog Elzbieta Wojtko

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Musiałam poszukać nowego...
Musiałam poszukać nowego stomatologa dla dziecka, wybrałam Panią Wojtko ze względu na możliwość ozonoterapii w gabinecie, co było kryterium szukania. Poczekalnia bardzo ładna, super fotele do odpoczęcia przed wizytą, na stole dużo pięknych książek ilustracyjnych zarówno dla dzieci i dla dorosłych. Toaleta i wjazd do gabinetu przystosowany dla niepełnosprawnych. W gabinecie czysto, fotel wygodny a Pani Doktor bardzo miła, na pytania odpowiada fachowo, widać lata praktyki. Moje 2 letnie dziecko wytrzymało pół godziny na fotelu bez żadnego problemu. Cenę za wykonaną usługę można po-negocjować, tanio, Pani stara się zawsze obniżyć koszty względem pacjenta nie obniżając jakości usługi za co chwała w tych czasach.

Joanna_2365

15.10.2012

Placówka

Poznań, Chrobrego 13

Nie zgadzam się (0)

Stomatolog Elzbieta Wojtko

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Stomatolog Elzbieta Wojtko?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Musiałam poszukać nowego...
Musiałam poszukać nowego stomatologa dla dziecka, wybrałam Panią Wojtko ze względu na możliwość ozonoterapii w gabinecie, co było kryterium szukania. Poczekalnia bardzo ładna, super fotele do odpoczęcia przed wizytą, na stole dużo pięknych książek ilustracyjnych zarówno dla dzieci i dla dorosłych. Toaleta i wjazd do gabinetu przystosowany dla niepełnosprawnych. W gabinecie czysto, fotel wygodny a Pani Doktor bardzo miła, na pytania odpowiada fachowo, widać lata praktyki. Moje 2 letnie dziecko wytrzymało pół godziny na fotelu bez żadnego problemu. Cenę za wykonaną usługę można po-negocjować, tanio, Pani stara się zawsze obniżyć koszty względem pacjenta nie obniżając jakości usługi za co chwała w tych czasach.