qblack

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Kwota 617,71 została...
Kwota 617,71 została przelana w dniu 28 sierpnia 2013 roku.Ponieważ zamówienie nie zostało zrealizowane, mailowo anulowałem zamówienie w dniu 12 września 2013r.Do dnia dzisiejszego zamówienie "wisi" w systemie sklepu jako "potwierdzone".Podane telefony kontaktowe są albo głuche, albo nikt nie podnosi słuchawki.Od daty wpłaty minęło 72 dniod daty anulowania zamówienia 57 dni. Ostatnio Pan T., po moim kolejnym mailu wzywającym do zwrotu gotówki, odezwał się mailowo i napisał, że to jam napisać i wysłać wypowiedzenie umowy, chociaż to ON jest winien niewywiązania się z dostarczenia sprzętu, a ja dokonałem wpłaty - dopiero po mailowym potwierdzeniu przez sklep qblack.pl, że towar posiadają i zgodnie z regulaminem, po wpłacie powinno nastąpić wydanie towaru, które do dnia dzisiejszego nie nastąpiło.

kazek77

09.11.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Uwaga - to...
Uwaga - to oszuści! Wyłudzają wpłaty na towar, którego nie mają- nie dajcie się oszukać !Omijajcie tę firmę z daleka! Wpłaciłem duże pieniądze- prawie 20 tys zł na towar, który potwierdzili, że mają w magazynie i mogą od ręki wysłać. Okazało się, że żadnego towaru nie mieli. Do dziś nie mam kasy...

zarejestrowany-uzytkownik

10.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

qblack

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż qblack?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kwota 617,71 została...
Kwota 617,71 została przelana w dniu 28 sierpnia 2013 roku.Ponieważ zamówienie nie zostało zrealizowane, mailowo anulowałem zamówienie w dniu 12 września 2013r.Do dnia dzisiejszego zamówienie "wisi" w systemie sklepu jako "potwierdzone".Podane telefony kontaktowe są albo głuche, albo nikt nie podnosi słuchawki.Od daty wpłaty minęło 72 dniod daty anulowania zamówienia 57 dni. Ostatnio Pan T., po moim kolejnym mailu wzywającym do zwrotu gotówki, odezwał się mailowo i napisał, że to jam napisać i wysłać wypowiedzenie umowy, chociaż to ON jest winien niewywiązania się z dostarczenia sprzętu, a ja dokonałem wpłaty - dopiero po mailowym potwierdzeniu przez sklep qblack.pl, że towar posiadają i zgodnie z regulaminem, po wpłacie powinno nastąpić wydanie towaru, które do dnia dzisiejszego nie nastąpiło.