Mam także kilka uwag do sieci sklepów męsnych ,,Olejnik" gdzie Panie schludnie i czysto ubrane, nie zawsze tak schludnie obsługują. Jednym z grzechów obsługi w takim sklepie (jak też w wielu innych tego typu), jest kasowanie klienta bez umycia uprzednio rąk, oraz ,, wciskanie " klientowi czegoś czego nie potrzebuje (co zapewne jest zaleceniem szefa). Towar dobrej jakosci świeży i w dobrej cenie, niestety obsługa psuje wizerunek tegoż sklepu. Zostałam obsłużona poprawnie, ale niestety po wyjściu ze sklepu, ze zdumieniem przeczyczałam na paragonie, iż kupiłam 3 rodzaje szynki a w siadce znajdowały sie zaledwie dwie o które poprosiłam.Być może przypadek, pomyłka człowiek to nie maszyna,? a jednak niesmak zostaje
Mam także kilka uwag do sieci sklepów męsnych ,,Olejnik" gdzie Panie schludnie i czysto ubrane, nie zawsze tak schludnie obsługują. Jednym z grzechów obsługi w takim sklepie (jak też w wielu innych tego typu), jest kasowanie klienta bez umycia uprzednio rąk, oraz ,, wciskanie " klientowi czegoś czego nie potrzebuje (co zapewne jest zaleceniem szefa). Towar dobrej jakosci świeży i w dobrej cenie, niestety obsługa psuje wizerunek tegoż sklepu. Zostałam obsłużona poprawnie, ale niestety po wyjściu ze sklepu, ze zdumieniem przeczyczałam na paragonie, iż kupiłam 3 rodzaje szynki a w siadce znajdowały sie zaledwie dwie o które poprosiłam.Być może przypadek, pomyłka człowiek to nie maszyna,? a jednak niesmak zostaje
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.