Sony Centre

(4.52)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 82)

Pokaż wszystkie opinie

PO OTWARCIU NA...
PO OTWARCIU NA NOWO SKLEPU FIRMOWEGO SONY CENTER POSTANOWIŁEM ODWIEDZIĆ SKLEP,WYSTRÓJ NA NOWO ODNOWIONY OBSŁUGA W NOWYM SKŁADZIE,ASORTYMENT TAKŻE W NOWEJ ODSŁONIE NOWE MODELE TELEWIZORÓW,KAMER LAPTOPÓW SPRZĘTU RTV,SKLEP POŁOŻONY W STARYM MIEJSCU OBSŁUGA KOMPETENTNA W WIEDZY FIRMOWEGO SKLEPU SONY,KULTURA W OBSŁUDZE DOSYĆ DOBRA,CAŁY ASORTYMENT JAKI W SKLEPIE JEST CZYTELNY NIE MA BAŁAGANU MOŻNA PODEJŚĆ I DOTKNĄĆ NAWET POBAWIĆ SIĘ

Lesław_10

27.03.2012

Placówka

Opole, WROCŁAWSKA 154

Nie zgadzam się (2)

Sony Centre

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sony Centre?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kupiłem TV SONY...
Kupiłem TV SONY OLED XR-XR55A80L w listopadzie 2024 - on line w sklepie Sony Centre. Po 2 miesiącach zgłosiłem reklamację wadliwej matrycy do sklepu (scentre.pl). Sklep skierował mnie do serwisu. Serwisant zakwalifikował TV do wymiany - po 3 tygodniach otrzymałem TV teoretycznie nowy, okazało się, że był rok starszy od tego, który wymieniałem (produkcja 11.2023) matryca miała znacznie większe wady niż poprzednia oraz była powykrzywiana mechanicznie wraz z obudową - szpary na kilka mm itp. Zgłosiłem ponownie reklamację - po 14 dniach bez odpowiedzi zgłosiłem żądanie zwrotu pieniędzy dopiero wtedy przedstawiciel sklepu odpisał, że reklamacja została uznana i serwis dostarczy nowy TV. Serwis po kolejnych kilku dniach upominania się emailami dostarczył kolejny TV. Tym razem z datą produkcji 12.2023 rozpakowany i niekompletny (brak zaślepki na obudowie chroniącej gniazda) odmówiłem przyjęcia ponieważ wg w mnie TV nie był nowy. Telefonicznie Pan, który przedstawił sie jako szef sklepu SONY Centre stwierdził, że "data produkcji nie ma znaczenia" oraz żę telewizor jest mój i serwis może mnie teraz obciążyć kosztami magazynowani. Na moją sigestię, że skieruję sprawę do na drogę sądową odparł - "żadnej sprawy jeszcze nie przegraliśmy". Teraz nie mam ani kasy, ani telewizora.