Jakiś czas temu zamówiłam w tym sklepie dwa komplety pościeli i dwa prześcieradła, aby mieć dla dziecka na zmianę. Wybór wzorów pościeli był duży, do tego dobrałam kolorystycznie prześcieradła. Zdecydowałam się na dwa komplety, gdyż mam niestandardowy wymiar łóżeczka i ciężko jest znaleźć pościel i prześcieradło na ten właśnie wymiar. Przesyłka przyszła po kilku dniach. Po rozpakowaniu okazało się, że przysłane prześcieradło jest na mniejsze łóżeczko i w żaden sposób nie pasuje, pościel przyszła tak, jaką zamawiałam. Zgłosiłam zaistniałą sytuację do firmy, przez którą zrobiłam zakupy, kazali odesłać złe zamówienie a następnie oni przyślą dobre. Ze względu na to, że pomyłka nie była z mojej winy nie miałam zamiaru ponosić żadnych kosztów, więc zastanawiałam się, kto będzie płacił za przesyłkę – właściciel też nic nie wspomniał. Po trzech kolejnych interwencjach i pięciu tygodniach zwłoki od zamówienia w tej samej sprawie moje zniecierpliwienie było coraz większe. Po każdym telefonie pracownicy obiecywali, że towar został wysłany. Po kolejnym telefonie reklamacje przeprowadziłam z właścicielem, on również twierdził, że towar został wysłany. Rozmowa zakończyła się tym, że następnego dnia był kurier z właściwą przesyłką i zabrał ode mnie stare zamówienie. A odnośnie rzekomego wysłania paczki miał się rozliczyć z pocztą we własnym zakresie. Niestety cała operacja trwała dwa miesiące.
Jakiś czas temu zamówiłam w tym sklepie dwa komplety pościeli i dwa prześcieradła, aby mieć dla dziecka na zmianę. Wybór wzorów pościeli był duży, do tego dobrałam kolorystycznie prześcieradła. Zdecydowałam się na dwa komplety, gdyż mam niestandardowy wymiar łóżeczka i ciężko jest znaleźć pościel i prześcieradło na ten właśnie wymiar. Przesyłka przyszła po kilku dniach. Po rozpakowaniu okazało się, że przysłane prześcieradło jest na mniejsze łóżeczko i w żaden sposób nie pasuje, pościel przyszła tak, jaką zamawiałam. Zgłosiłam zaistniałą sytuację do firmy, przez którą zrobiłam zakupy, kazali odesłać złe zamówienie a następnie oni przyślą dobre. Ze względu na to, że pomyłka nie była z mojej winy nie miałam zamiaru ponosić żadnych kosztów, więc zastanawiałam się, kto będzie płacił za przesyłkę – właściciel też nic nie wspomniał. Po trzech kolejnych interwencjach i pięciu tygodniach zwłoki od zamówienia w tej samej sprawie moje zniecierpliwienie było coraz większe. Po każdym telefonie pracownicy obiecywali, że towar został wysłany. Po kolejnym telefonie reklamacje przeprowadziłam z właścicielem, on również twierdził, że towar został wysłany. Rozmowa zakończyła się tym, że następnego dnia był kurier z właściwą przesyłką i zabrał ode mnie stare zamówienie. A odnośnie rzekomego wysłania paczki miał się rozliczyć z pocztą we własnym zakresie. Niestety cała operacja trwała dwa miesiące.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.