Zostałam nie miło potraktowana przez pracownika a nawet bym powiedziała że oszukana.Pracownicy nie znają się na naprawię sprzętu a także nie potrafią się przyznać że kolejna awaria wynikła z ich winny. Odkąd tylko pamiętam robiłam tam zakupy i oddawałam sprzęt do naprawy. Po spaleniu przez nich sprzętu i oczywiście nie przyznaniu się do winny przestałam być ich klientką.
W dniu dzisiejszym odbyłem wizytę w sklepie komputerowym Torro w Nowym Dworze Mazowieckim w celu zakupu tuszy do drukarki. Nie było klientów w sklepie więc zostałem szybko obsłużony co na pewno można uznać za pozytyw tej wizyty. Sprzedawca od razu wiedział jaki tusz będzie pasował do danej drukarki i zakupiłem go w dość atrakcyjnej cenie.
Zostałam nie miło potraktowana przez pracownika a nawet bym powiedziała że oszukana.Pracownicy nie znają się na naprawię sprzętu a także nie potrafią się przyznać że kolejna awaria wynikła z ich winny. Odkąd tylko pamiętam robiłam tam zakupy i oddawałam sprzęt do naprawy. Po spaleniu przez nich sprzętu i oczywiście nie przyznaniu się do winny przestałam być ich klientką.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.