portone.pl

(4.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 7)

Sklep internetowy oferujący...
Sklep internetowy oferujący sprzęt rtv-agd. Strona internetowa przejrzysta i łatwa w obsłudze. Podczas zamawiania towaru dobry kontakt z obsługą. Każda zmiana statusu zamówienia jest sygnalizowana na podany adres e-mail. Paczka przyszła dobrze zapakowana i nieuszkodzona. Polecam.

Dariusz_360

01.10.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep wizualnie prezentuje...
Sklep wizualnie prezentuje się bardzo dobrze. Szata graficzna sklepu jest bardzo ciekawa i oryginalna, oraz zachęca do pozostania tutaj na dłużej. Sklep posiada bardzo bogaty wybór sprzętu RTV, AGD, a także gier, konsoli, telefonów i wielu innych produktów. Ceny są przestępne, a także można tu znaleźć wiele ciekawych promocji, np. przy zakupie produktu LG otrzymujemy Blu-Ray 3d gratis. Wszystko podzielone jest na wiele kategorii co pomaga w robieniu tutaj zakupów.

zalogowany_użytkownik

10.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie zrealizowane naprawdę...
Zamówienie zrealizowane naprawdę bardzo szybko i sprawnie, bez żadnych problemów. Jedyny mankament to brak karty gwarancyjnej, o którą kilkakrotnie zwracałam się. Mam nadzieję, że w przyszłości nie pozwolą sobie na takie niedociągnięcie. Towar tam zamówiony spełnia moje wszelkie oczekiwania co do jakości również.

zarejestrowany-uzytkownik

19.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Super obsługa, wszystko...
Super obsługa, wszystko załatwiane rzeczowo, szybko i sprawnie. Zamówienie zrealizowane naprawdę bardzo szybko i sprawnie, bez żadnych problemów.Opisy produktów są bardzo szczegółowe. Fachowe doradztwo, sprzęt zapakowany fabrycznie a przesyłka dostarczona na czas . Pełna informacja o produkcie.Ceny konkurencyjne z możliwością negocjacji .

Grzegorz_710

17.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Portal przejrzysty i...
Portal przejrzysty i czytelny, także dla osoby mało doświadczonej w zakupach sprzętów AGD. Pracownik sklepu, który telefonicznie mi doradzał był bardzo pomocny w wyborze sprzętu, który spełni moje oczekiwania a jednocześnie nie przerazi mnie ceną.

Aleksandra_481

19.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (25)
Pierwszy raz u...
Pierwszy raz u nich kupowałem i bałem się, ale tylko u nich mogłem uzyskać fakturę za zakup produktu, fakturę za transport osobno i na dodatek zapłacić przy odbiorze. Było to konieczne, gdyż tego wymagała moja księgowa, a zakup był refundowany z funduszu socjalnego. Na dodatek cena wg porównywarek cen była jedną z najniższych na rynku. Pan z działu obsługi klienta, żywo zainteresowany sprawą, chętny do pomocy, załatwił ze swoimi księgowymi bym mógł dokonać zakupu na moich warunkach.

Sławomir_6

01.09.2008

Placówka

Tarnowskie Góry, Legionów 3

Nie zgadzam się (17)

portone.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż portone.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.