VITA

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

sklep zoologiczny Vita...
sklep zoologiczny Vita do którego wczoraj zajrzałam w celu zakupienia karmy dla pieska mieście się w pasażu marketu Elea Simply przy ul. Focha. Sklep jest małych rozmiarów i jest źle zagospodarowany. Przejście w sklepie jest bardzo wąskie i nawet przy małej ilości ludzi jest bardzo trudno się przemieszczać po sklepie. Wczoraj było to bardzo trudne gdyż zakupy robiła pani, która wjechała dodatkowo z wózkiem z zakupami z marketu do środka. Po drugiej stronie sklepu obsługiwał klientów mężczyzna, który sprawiał wrażenie kompetentnego doradzając wybór rybek do domowego akwarium. Dość długo czekałam na obsługę , a potrzebowałam porady, więc czekałam. Zakupiłam karmę na wagę, ale ceny były dużo wyższe niż w sklepie na ryneczku na Wałach Dwernickiego, ale był również szerszy wybór. Niektóre artykuły w sklepie sprawiają wrażenie jakby miały się zaraz przewrócić i ogólnie odczuwa się po wejściu panujący chaos w pomieszczeniu, w którym trudno się odnaleźć bez pomocy.

Asupra

12.05.2012

Placówka

Częstochowa, Focha 7/15

Nie zgadzam się (3)

VITA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VITA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

sklep zoologiczny Vita...
sklep zoologiczny Vita do którego wczoraj zajrzałam w celu zakupienia karmy dla pieska mieście się w pasażu marketu Elea Simply przy ul. Focha. Sklep jest małych rozmiarów i jest źle zagospodarowany. Przejście w sklepie jest bardzo wąskie i nawet przy małej ilości ludzi jest bardzo trudno się przemieszczać po sklepie. Wczoraj było to bardzo trudne gdyż zakupy robiła pani, która wjechała dodatkowo z wózkiem z zakupami z marketu do środka. Po drugiej stronie sklepu obsługiwał klientów mężczyzna, który sprawiał wrażenie kompetentnego doradzając wybór rybek do domowego akwarium. Dość długo czekałam na obsługę , a potrzebowałam porady, więc czekałam. Zakupiłam karmę na wagę, ale ceny były dużo wyższe niż w sklepie na ryneczku na Wałach Dwernickiego, ale był również szerszy wybór. Niektóre artykuły w sklepie sprawiają wrażenie jakby miały się zaraz przewrócić i ogólnie odczuwa się po wejściu panujący chaos w pomieszczeniu, w którym trudno się odnaleźć bez pomocy.