Urząd Skarbowy w Nisku

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W Urzędzie Skarbowym...
W Urzędzie Skarbowym musiałam złożyć korektę do zeznania, więc jak najszybiej postanowiłam to zrobić. Weszłam do eleganckiego korytarza i skierowała się do punktu obsługi klienta. Siedziało tam dwóch mężczyzn, więc zaczekałam za zamkniętymi drzwiami (nie wiedziałam, czy można wchodzić, gdyż obie kobiety na sali były zajęte interesantami). Gdy jeden z mężczyzn zaczął się zbierać do wyjścia podeszłam do wolnej pracownicy. Powiedziałam jej z czym przyszłam. Kazała mi po skonsultowaniu się z drugą pracownicą podejść do okienka numer 6 na głównej sali. Pozbierałam więc swoje papiery i poszłam we wskazane miejsce. Przy okienku siedziała kobieta, ale gdy podeszłam do niej i powiedziałam jej jaką mam sprawę, usłyszałam tylko: "proszę poczekać, za chwilę, prosze poczekać, za chwilę". Siedziała nad jakimiś dokumentami. Więc odeszłam od okienka, ale przypomniałam sobie, że nie mam podpisu na picie i nie wiem, gdzie dokładnie mam go złożyć. Podeszłam więc jeszcze raz do tego samego okienka i usłyszałam te same słowa. Więc odeszłam i poczekałam około 2 minut, aż kobieta dokończyła swoją pracę. Podałam jej mój pit i spytałam, gdzie mam złożyć podpis. Pracownica wskazała mi miejsce, przybiła pieczątki i poprosiła o numer telefonu, gdy stwierdziła, że to jest korekta (o czym jej wcześniej wspomniałam). Na sali sprzdażowej panowała cisza i spokój. W kącie, po prawej stronie od wejścia znajdował się kącik dla dzieci - bardzo ciekawy pomysł. Na korytarzu w dóch miejscach znajdują się stoliki do wypełniania dokumentów. Poza tym przy wejściu na całej ścianie na regałach leżą posegregowane poszczególne wnioski i dokumenty.

zezenka

30.03.2012

Placówka

Nisko, 3 maja 32

Nie zgadzam się (0)

Urząd Skarbowy w Nisku

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Skarbowy w Nisku?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W Urzędzie Skarbowym...
W Urzędzie Skarbowym musiałam złożyć korektę do zeznania, więc jak najszybiej postanowiłam to zrobić. Weszłam do eleganckiego korytarza i skierowała się do punktu obsługi klienta. Siedziało tam dwóch mężczyzn, więc zaczekałam za zamkniętymi drzwiami (nie wiedziałam, czy można wchodzić, gdyż obie kobiety na sali były zajęte interesantami). Gdy jeden z mężczyzn zaczął się zbierać do wyjścia podeszłam do wolnej pracownicy. Powiedziałam jej z czym przyszłam. Kazała mi po skonsultowaniu się z drugą pracownicą podejść do okienka numer 6 na głównej sali. Pozbierałam więc swoje papiery i poszłam we wskazane miejsce. Przy okienku siedziała kobieta, ale gdy podeszłam do niej i powiedziałam jej jaką mam sprawę, usłyszałam tylko: "proszę poczekać, za chwilę, prosze poczekać, za chwilę". Siedziała nad jakimiś dokumentami. Więc odeszłam od okienka, ale przypomniałam sobie, że nie mam podpisu na picie i nie wiem, gdzie dokładnie mam go złożyć. Podeszłam więc jeszcze raz do tego samego okienka i usłyszałam te same słowa. Więc odeszłam i poczekałam około 2 minut, aż kobieta dokończyła swoją pracę. Podałam jej mój pit i spytałam, gdzie mam złożyć podpis. Pracownica wskazała mi miejsce, przybiła pieczątki i poprosiła o numer telefonu, gdy stwierdziła, że to jest korekta (o czym jej wcześniej wspomniałam). Na sali sprzdażowej panowała cisza i spokój. W kącie, po prawej stronie od wejścia znajdował się kącik dla dzieci - bardzo ciekawy pomysł. Na korytarzu w dóch miejscach znajdują się stoliki do wypełniania dokumentów. Poza tym przy wejściu na całej ścianie na regałach leżą posegregowane poszczególne wnioski i dokumenty.