Neptun

(3.01)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Wchodząc do restauracji...
Wchodząc do restauracji było dużo wolnych miejsc, a restauracja wyglądała czysto i schludnie. Na pierwszy rzut oka widać bar a za barem kelnerkę. Nie usłyszałam dzień dobry, ale zajęłam miejsce. Menu do mnie nie dotarło więc musiałam pójść po nie sama. Po kilku minutach przyszła kelnerka bez żadnego uśmiechu, ani miłej obsługi odpowiedziała tylko na moje pytania i poszła. Najpierw przyniosła kawę która była ładnie podana i rozwodnioną gorącą czekoladę. Następnie dostałam pucharek lodów które były bardzo mocno zmrożone i czuć było w nic kostki lodu, na dodatek smakowały jakby były przeterminowane. Jeśli chodzi o wygląd lokalu to wszystko było przestronne i czyste. Menu skromne a ceny dosyć wysokie, duży wybór alkoholów. Oczywiście rachunek do mnie nie dotarł, trzeba było iść osobiście do baru i poprosić o rachunek. Obsługa była niekompetentna. Jeśli chodzi o czas obsługi to szybki, ale były zajęte tylko 3 stoliki. Ogólnie jakość poniżej średniej.

Agnieszka_2747

26.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Neptun

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Neptun?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.