Wraz z synem, który potrzebuje szczególnie dużego obuwia i nie może kupić go w sklepach obuwniczych mieszczących się w centrach handlowych, udałam się do sklepu typu internetowego. Syn znalazł ten sklep poszukując butów przez internet. Ucieszyliśmy się, że mamy w pobliżu miejsca zamieszkania sklep internetowy z możliwością osobistego odbioru, gdyż buty należy przed kupnem przymierzyć.Podjechaliśmy pod halę magazynową z obszernym parkingiem i skierowaliśmy do drzwi salonu obuwniczego. Zaskoczyła mnie konieczność użycia dzwonka, by drzwi zostały przez kogoś otwarte. Weszliśmy jednak bez problemu i usłyszeliśmy miłe dzień dobry na powitanie. Wewnątrz znajdowali się klienci, niektórzy byli z dziećmi i przymierzali im buty. W sklepie nie było żadnych foteli ułatwiających przymierzanie butów dzieciom, a sprzedawcy nie doradzali rodzicom, jak dobrać but maluchowi. Syn wskazał, które buty go interesują. Pracownik sklepu sprawdził w komputerze,że jest interesujący nas rozmiar i udał się do magazynu po parę butów. Poszukiwania trwały około 10 minut, czyli długo. Po przymiarce okazało się, że buty są za wąskie.Na szczęście w ofercie sklepu było jeszcze dużo fasonów w rozmiarze potrzebnym synowi.Sprzedawca pokazał je w komputerze, a syn wskazywał, które buty chciałby przymierzyć. Znalazł buty, które były mu dobre i podobały się. Ich wada, to wysoka cena, ale w tym sklepie sprzedawane są tylko top marki.Sprzedawca wręczając nam paragon informował, że należy go starannie przechować na wypadek reklamacji, bo buty mają dwuletnią gwarancję.Jesteśmy zadowoleni z zakupów i prawdopodobnie syn będzie stałym klientem tego sklepu.W sklepie znajduje się tylko jedno lustro, co jest niewygodne, gdy jest kilku chętnych do sprawdzania jak wyglądają w przymierzanych butach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.