POLOmarket

(3.83)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4553)

Pokaż wszystkie opinie

Jeden z gorszych...
Jeden z gorszych sklepów z jakimi się spotkałam. Ceny, które można spotkać przy produkcie, bardzo rzadko są cenami rzeczywistymi. Części produktów nie ma na półkach, przez co "świecą pustkami". Za to na paletach produktów jest za dużo, co powoduje problem z przemieszczaniem się po placówce. Obsługa jest bardzo nie miła, rzadko można spotkać kogoś na sklepie, gdy potrzebuje się pomocy. Nawet przy kasach zdarza się tak, że nikogo z obsługi nie ma, przez co klienci czekają na obsługę tworząc kolejki.

Klient_oCZ55

17.04.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)

POLOmarket

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Czy te firmy wypadają lepiej niż POLOmarket?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
Przeciętnie.