Wchodząc do sklepu moją uwagę zwróciła duża gumowa wycieraczka w złym stanie, była ona podarta i zaniedbana. Minąłem również metalową kratkę, pod którą znajdowała się duża ilość piasku. Sklep na pierwszy rzut oka wydawał się zadbany. W spokojnych zakupach przeszkadzały kartony z asortymentem. Bardzo zaniepokoił mnie dział z warzywami i owocami, ponieważ nie było tam zbyt wielu produktów. Gdy już zrobiłem udałem się do kasy. Czas oczekiwania na obsłużenie nie był długi, jednak zachowanie kasjera wskazywało na zmęczenie, zdenerwowanie, niechęć. Myślę, że elementy przeze mnie wymienione warto poprawić, aby sklep funkcjonował lepiej.
Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.