Sklep jak zwykle w małym rozgardiaszu. Obsługa nie potrafi udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Artykuły z oferty promocyjnej trudno odnaleźć. Część produktów nie ma swojego stałego miejsca na półce. Braki w asortymencie. Kasjerki uprzejme, nie oferują możliwość ewentualnego zapakowania produktów do tzw. jednorazówek. Obsługa ubrana w niezbyt czyste uniformy, nie mówiąc o takich, które nadawałyby się już do śmietnika.
Dział mięsny – zbyt mała ilość osób obsługujących. Jakość oferowanego mięsa i przetworów niezadowalająca – niezbyt miły zapach, wędliny wysuszone. Dział świeżego pieczywa – bułki wypiekane w nieprawidłowy sposób przez co nie wyrośnięte i twarde.
Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.
Zdecydowanie mój ulubiony sklep!! Panie zawsze miłe i uśmiechnięte, nigdzie nie kroją tak cienko wędliny. Asortyment ciekawy, ceny atrakcyjne. Zakupy szybkie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.