Zamówiłam dwie grające zabawki ze sklepu internetowego, niestety obie po kilku minutach działania okazały się zepsute. Kontakt ze sklepem w sprawie wyjaśnienia problemu pozostawia wiele do życzenia. Wątpię w przypadek, raczej świadomie wysyłają ludziom zepsute zabawki z nadzieją, że są na prezent więc nikt nie zgłosi reklamacji... nieuprzejmość w czystej postaci. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
Duży wybór produktów dla dzieci, ułożony w grupach towarowych. Wysokie ceny w porównaniu do innych tego typu placówek. Personel nie potrafi doradzić przy zakupie oraz odpowiedzieć na poszczególne pytania. Przy kasie odniosłam wrażenie, ż kasjerka czeka tylko aż odejdę. Ekspedientka nie pożegnała się, nie odpowiedziała również na moje "Do widzenia".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.