Obsrwację wykonałam w sklepie " Majster" w Chełmie przy ulicy Rampa Brzeska 14aObserwację sklepu rozpoczęłam od sprawdzenia stanu parkingu przed wiejściem do sklepu: sprawdziłam stan odśnieżenia ( dobry) przed drzwiami włożone maty antyposlizgowe, drzwi wejściowe czyste, szyby również czyste. Po wejściu do sklepu sprawdziiłam czystość podłóg, mimo błota pośniegowego podłogi zadbane i sprzątane praktycznie po każdym wchodzącym kliencie. Obserwacje w sklaepie rozpoczęłm od stoiska z armaturą hydrauliczną oraz wyposażeniem łazienek. By miec satysfakcję z ewentualnych zakupów poprosiłąm osobę z obsługi by mi pomogła w wyborze. Pan był bardz uprzejmy i cierpliwy, odpowiedział na wszystkie moje pytania, pokazał zasady działania urządzeń. Mimo, że nic nie kupiłam usmiech na Pana twarzy nie znikał. Po mojej propozycji porad w temacie farb Pan również nie okazał zniecierpliwienie i udzielał informacji zadawalających. Następnie przeszłam na stanowisko z doniczkami, tam Pani przedstawiła mi ofertę dosyc wyczerpującą. Towary na półkach i regałam ułożone są tematycznie z zachowaniem gradacji cenowej. To bardzo pomaga w wyborze odpowiedniego towaru. Miejsca na sali dla klientów jest wystarczająco. Gama oferowanych produktów bardzo szeroka. Zakupiłam drobiazg i skierowałam sie do kasy. Tu niestety napotkałam na dziwne trudności osób pracujących przy kasie. Odniosłam wrażenie, że czas obsługi klienta to nie jest coś bardzo istotnego. Obsługa kas " rozbawiona". Czas zbyt długi by odnieść wrażenie dobrej, profesjonalnej obsługi. Po podliczeniu usłyszałm kwote do zapłaty, otrzymałam paragon i zakupiony produkt oraz "zapraszamy ponownie".
Obsrwację wykonałam w sklepie " Majster" w Chełmie przy ulicy Rampa Brzeska 14aObserwację sklepu rozpoczęłam od sprawdzenia stanu parkingu przed wiejściem do sklepu: sprawdziłam stan odśnieżenia ( dobry) przed drzwiami włożone maty antyposlizgowe, drzwi wejściowe czyste, szyby również czyste. Po wejściu do sklepu sprawdziiłam czystość podłóg, mimo błota pośniegowego podłogi zadbane i sprzątane praktycznie po każdym wchodzącym kliencie. Obserwacje w sklaepie rozpoczęłm od stoiska z armaturą hydrauliczną oraz wyposażeniem łazienek. By miec satysfakcję z ewentualnych zakupów poprosiłąm osobę z obsługi by mi pomogła w wyborze. Pan był bardz uprzejmy i cierpliwy, odpowiedział na wszystkie moje pytania, pokazał zasady działania urządzeń. Mimo, że nic nie kupiłam usmiech na Pana twarzy nie znikał. Po mojej propozycji porad w temacie farb Pan również nie okazał zniecierpliwienie i udzielał informacji zadawalających. Następnie przeszłam na stanowisko z doniczkami, tam Pani przedstawiła mi ofertę dosyc wyczerpującą. Towary na półkach i regałam ułożone są tematycznie z zachowaniem gradacji cenowej. To bardzo pomaga w wyborze odpowiedniego towaru. Miejsca na sali dla klientów jest wystarczająco. Gama oferowanych produktów bardzo szeroka. Zakupiłam drobiazg i skierowałam sie do kasy. Tu niestety napotkałam na dziwne trudności osób pracujących przy kasie. Odniosłam wrażenie, że czas obsługi klienta to nie jest coś bardzo istotnego. Obsługa kas " rozbawiona". Czas zbyt długi by odnieść wrażenie dobrej, profesjonalnej obsługi. Po podliczeniu usłyszałm kwote do zapłaty, otrzymałam paragon i zakupiony produkt oraz "zapraszamy ponownie".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.