Zakupu w sklepie dokonałam przez serwis Allegro. Przedmiotem zakupu były 2 pary rajstop. Co do ceny to rajstopy rzeczywiście są tańsze niż w normalnym sklepie, niemniej koszt wysyłki jest dość duży (9zł dla listu poleconego).
Przesyłka przyszła błyskawicznie (w ciągu 3 dni od zakupu). Niestety okazało się, że jedna para rajstop raz, że posiada wadę fabryczną, dwa jest niezgodna z opisem na aukcji. Oczywiście zgłosiłam reklamację do sprzedającego, załączając zdjęcia niezgodności. Ku mojemu niezmiernemu zdziwieniu sprzedawca odezwał się w zasadzie od razu, proponując wysyłkę nowej pary (lub, z racji błędu w opisie - innego modelu) rajstop. Wysyłka została dokonana na koszt sprzedającego. W sumie można więc uznać, że pomyłki zdarzają się, każdemu, bo sama reklamacja została załatwiona bez najmniejszego problemu. Dwa dni od zgłoszenia miałam już nową parę rajstop (tym razem bez wad oczywiście).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.