Amustela

(2.71)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 12)

Prawdą jest to,...
Prawdą jest to, co się pisze o tym sklepie i o podejściu do człowieka bez szacunku. Cała obsługa to osoby ponure, które sprawiają wrażenie, jakby znalazły się w tym sklepie przez przypadek i jakby bardzo nie chciały tam być. Nie są zainteresowane pomocą, a informacje trzeba wyciągać z tych Państwa na siłę, a właściwie to tylko z jednej osoby. Bo dwie pozostałe udają, że nie widzą klienta, chociaż nie miały noc do roboty i się w tym czasie nudziły. A ja traciłam tylko czas, czekając i czekając na cud, który się jednak nie zdarzył, bo tutaj nie ma w ogóle chęci tych Państwa zwrócenia uwagi na klienta oraz pomocy jemu. Klient wręcz czuje się tam jak intruz. I tak samo zamyka się sklep mechanicznie, bez względu na to, że ktoś musi się jeszcze z niego wydostać. A takie podejście jest nie tylko odstraszające dla klientów, ale szkodzi także zwierzętom. Które potrzebują, nawet w sklepie zoologicznym, odrobiny ciepła i troski.

zalogowany_użytkownik

12.11.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

aasi

23.03.2017

Placówka

Warszawa, Ciszewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj kupiłam dwie...
Wczoraj kupiłam dwie żarówki Heat Glo 75W firmy Exo-Terra (24,90 zł za sztukę). Podłączyłam je w terrarium. Jedna świeci, druga przepaliła się po godzinie. Po telefonie do sklepu i pytaniu o wymianę na działającą żarówkę lub zwrot pieniędzy, dowiedziałam się, że sklep "nie udziela gwarancji na żarówki". Dodatkowo dwie dziewczyny na kasie były dalekie od uprzejmości i naliczyły mi ostateczną kwotę nie uwzględniając rabatu, którego treść widniała na półce z żarówkami. Kiedy powiedziałam, że kwota powinna być niższa, bo rabat, jedna z dziewczyn z łaską poszła sprawdzić, wróciła i rzeczywiście rabat został udzielony.Nigdy więcej nic tam nie kupię i nie polecam tego sklepu nikomu.

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2015

Placówka

Warszawa, Ciszewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Chcąc kupić karmę...
Chcąc kupić karmę dla zwierząt udałam się do sklepu zoologicznego Amustela. Z zewnątrz jest to miejsce czyste, zadbane. Wejście dość wąskie i utrudnione ze względu na ustawione wzdłuż niego pojemniki z karmą dla psów. Alejki maksymalnie zagospodarowane co wymusza chodzenie slalomem i bardzo uważnie aby w coś nie wejść czy nie strącić z pólek. Na środku jednej z alej postawiono dość dużą klatkę dla kociaków do adopcji przez co przestała ona być drożna. Całość sklepu mimo ogromu produktów była czysta i estetyczna. Asortyment poukładany raczej tematycznie, nie ma się problemu z odnalezieniem konkretnych rzeczy. Na sali sprzedaży spotkałam troje pracowników. W dziale akwarystycznym młody mężczyzna doradzał klientom zakup pewnych rybek, przy czym obszernie o nich opowiadał. W jednej z alejek inna osoba obsługująca, młoda kobieta układała towar na półkach przerywając co chwilę, aby klienci mogli się przecisnąć. Trzecią napotkaną osobę z obsługi poprosiłam o pomoc w wyborze pokarmu dla gryzoni. Pani dokładnie wypytała mnie o wiek szczurków i inne ich cechy aby optymalnie dobrać interesujący mnie produkt. Dokonała analizy składników dostępnych mieszanek, porównała też ich ceny. Bardzo dobrze poinformowana udałam się do kasy, gdzie z uśmiecham powitała mnie pani kasjerka. Potwierdziła cenę produktu, zaproponowała też darmową gazetkę o pielęgnacji i wychowania szczeniąt. Zapakowała moje zakupy w bezpłatną reklamówkę i żegnając się zaprosiła do ponownych odwiedzin sklepu. Z całą pewnością mogę polecić to miejsce ze względu na przemiłą, kulturalną i bardzo fachową obsługę. Wszelkie niedogodności związane z dość mała i ciasną powierzchnią wynagradza bogactwo i różnorodność asortymentu dla wszystkich naszych podopiecznych.

zalogowany_użytkownik

05.02.2012

Placówka

Warszawa, Ciszewskiego 15

Nie zgadzam się (6)

Amustela

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Amustela?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Prawdą jest to,...
Prawdą jest to, co się pisze o tym sklepie i o podejściu do człowieka bez szacunku. Cała obsługa to osoby ponure, które sprawiają wrażenie, jakby znalazły się w tym sklepie przez przypadek i jakby bardzo nie chciały tam być. Nie są zainteresowane pomocą, a informacje trzeba wyciągać z tych Państwa na siłę, a właściwie to tylko z jednej osoby. Bo dwie pozostałe udają, że nie widzą klienta, chociaż nie miały noc do roboty i się w tym czasie nudziły. A ja traciłam tylko czas, czekając i czekając na cud, który się jednak nie zdarzył, bo tutaj nie ma w ogóle chęci tych Państwa zwrócenia uwagi na klienta oraz pomocy jemu. Klient wręcz czuje się tam jak intruz. I tak samo zamyka się sklep mechanicznie, bez względu na to, że ktoś musi się jeszcze z niego wydostać. A takie podejście jest nie tylko odstraszające dla klientów, ale szkodzi także zwierzętom. Które potrzebują, nawet w sklepie zoologicznym, odrobiny ciepła i troski.