Trzy miesiące temu wprowadziłam się do nowego mieszkania, zarządzanego przez firmę Patronat. Na podstawie doświadczenia muszę przyznać, że jest porządna firma. Wiadomo, że każdy chciałby płacić niższe rachunki za różne usługi wchodzące w opłaty za mieszkanie, ale osobiście jestem realistą i się ich wysokości nie czepiam. Chciałabym zwrócić uwagę na fakt, że zgłaszałam już kilka reklamacji do naszego opiekuna i za każdym razem spotkałam się z dobrym kontaktem i w miarę szybkim rozwiązaniem problemu. Szczególnie jestem pod wrażeniem kompetencji jednego pracownika. Naprawdę jasno wszystko tłumaczy i w dodatku kulturalnie. Rzadko się spodziewa w dzisiejszych czasach, żeby tak poważnie traktować swoich klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.