4 style

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Odwiedziłam dzisiaj salon...
Odwiedziłam dzisiaj salon meblowy 4 style, znajdujący się między Wieliczką a Krakowem. Parking przed sklepem był nienaganny. Również w środku panował porządek. Meble były poukładane, nie było na nich widocznego kurzu, ani brudu. Wszystko wyglądało perfekcyjnie. Niestety co do salony mam jeden, ale za to porządny zarzut. Podczas naszej ponad półgodzinnej obecności w nim żaden pracownik się nami nie zainteresował. Chodziliśmy kilkakrotnie po każdym piętrze, widać było, że czegoś szukamy, jednak wszyscy pracownicy udawali, że nas nie dostrzegli. W końcu, gdy zainteresowaliśmy się bliżej jedną z rzeczy podeszłam do jednego pracownika i zapytałam o szczegóły. Ten mi odpowiedział, że jest akurat przypadkiem na tym piętrze i nie wie do końca co i jak, więc żebym sobie poszła i poszukała jego koleżanki. Była to moim zdaniem postawa karygodna, gdyż kultura nakazuje, że powinien wskazać mi miejsce, gdzie ta koleżanka może się znajdować, albo jej poszukać. Stwierdziłam, że niestety dalsza wizyta w tym miejscu nie ma najmniejszego sensu, bo nawet jeśli zdecydowałabym się na zakup, to chyba sama musiałabym się obsłużyć.

Benia

05.01.2012

Placówka

Kraków, Wielicka 254

Nie zgadzam się (6)

4 style

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż 4 style?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Odwiedziłam dzisiaj salon...
Odwiedziłam dzisiaj salon meblowy 4 style, znajdujący się między Wieliczką a Krakowem. Parking przed sklepem był nienaganny. Również w środku panował porządek. Meble były poukładane, nie było na nich widocznego kurzu, ani brudu. Wszystko wyglądało perfekcyjnie. Niestety co do salony mam jeden, ale za to porządny zarzut. Podczas naszej ponad półgodzinnej obecności w nim żaden pracownik się nami nie zainteresował. Chodziliśmy kilkakrotnie po każdym piętrze, widać było, że czegoś szukamy, jednak wszyscy pracownicy udawali, że nas nie dostrzegli. W końcu, gdy zainteresowaliśmy się bliżej jedną z rzeczy podeszłam do jednego pracownika i zapytałam o szczegóły. Ten mi odpowiedział, że jest akurat przypadkiem na tym piętrze i nie wie do końca co i jak, więc żebym sobie poszła i poszukała jego koleżanki. Była to moim zdaniem postawa karygodna, gdyż kultura nakazuje, że powinien wskazać mi miejsce, gdzie ta koleżanka może się znajdować, albo jej poszukać. Stwierdziłam, że niestety dalsza wizyta w tym miejscu nie ma najmniejszego sensu, bo nawet jeśli zdecydowałabym się na zakup, to chyba sama musiałabym się obsłużyć.