Hiperokazja.pl

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Kompletny opis towaru...
Kompletny opis towaru na stronie sklepu. Sklep informuje mailowo o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Zakupiony przeze mnie artykuł został zapakowany w oryginalne opakowanie fabryczne, czyli kartonik z plastikową obudową. Towar dotarł bez uszkodzeń po niecałych dwóch dniach. Sprawuje się niemal doskonale.

Magdalen_2

18.10.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep z końcówkami...
Sklep z końcówkami serii i wyprzedażami prowadzonymi przez Hipermarkety REAL. Trafiłem tam dość przypadkowo, ale znalazłem kierownice do komputera, które chciałem kupić bratankom mojej żony na świąteczny prezent. Ogólnie oferta sklepu nie jest wielka - ale to wynika ze specyfiki - końcówki serii, wyprzedaże itp. Prawdopodobnie zależnie od okresu oferta jest większa lub mniejsza. Proces sprzedaży przebiegł sprawnie. Płatność zwykłym przelewem (brak przelewów internetowych). Sklep szybko potwierdził otrzymanie płatności i gotowość do wysyłki a następnie wysyłkę (całość 2 dni robocze). Niestety tu zaczęły się schody. Przesyłka kurierska - czyli do 2 dni roboczych. Sklep informuje o wysyłce, ale nie podaje żadnych namiarów na przesyłkę (np list przewozowy). Gdy po 2ch dniach od powiadomienie przesyłka nie dotarła poprosiłem o numer listu. Otrzymałem - nawet dwa numery, gdyż okazało się, że sklep wysłał zamówione produkty z dwóch różnych magazynów. Po weryfikacji w firmie kurierskiej okazało się, że: jedna przsyłka jest u nich ale jest błędnie zaadesowana i czekają na wyjaśnienia (udało się wyjaśnić), drugiej przesylki nie ma i nie wiadomo gdzie jest - choć numer listu jest to ślad za nią urywa się w momencie podjęcia przez kuriera. Po telefonach do sklepu okazało się, że oni nic nie mogą zrobić, bo jest piątek przed wigilią, godzina 12:00 a osoba odpowiedzialna w magazynie z którego miało to być wysłane poszła już do domu. Nie mniej jednak po długiej wymianie zdań i naciskach Pani skontaktowała się z kimś innym i okazało się, że magazyn znajduje się w jednym ze sklepów Real w Warszawie i choć nie wiedzą co się z tą przesyłką stało, mają towar na miejscu i do 22:00 mogą mi go wydać. Musiałem więc udać się do sklepu i w informacji bez problemów otrzymałem przesyłkę. Pani z infolinii zobowiązała się do zwrotu kosztów transportu, który nie doszedł do skutku. Generalnie dość kłopotliwie i nerwowo - ale ostatecznie szczęśliwie. Na przyszłość radzę zamawiać z wyprzedzeniem i od razu kontrolować z firmą kurierską status przesyłek.

zarejestrowany-uzytkownik

30.12.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)

Hiperokazja.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hiperokazja.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kompletny opis towaru...
Kompletny opis towaru na stronie sklepu. Sklep informuje mailowo o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Zakupiony przeze mnie artykuł został zapakowany w oryginalne opakowanie fabryczne, czyli kartonik z plastikową obudową. Towar dotarł bez uszkodzeń po niecałych dwóch dniach. Sprawuje się niemal doskonale.