Auto Hurt

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Byłem klientem powyższej...
Byłem klientem powyższej firmy pierwszy raz i jeśli chodzi o serwis to chyba ostatni. Sklep i serwis znajduje się w dobrej lokalizacji i jest dobrze oznaczony. Wewnątrz sklepu jest kilka pomieszczeń, trochę chaotycznie urządzone a osobiście byłem obsługiwany "na odległość", gdyż pan siedział sobie w innym pokoju i z tamtego miejsca dopytywał o co chodzi, choć może to robić przy biurku przed klientem. Dużym plusem są oferowane ceny na części do aut i dość szybki czas realizacji, więc sam sklep działa dość dobrze. Jednak korzystałem również z serwisu, który tu oceniam (czyt. jednostanowiskowy garaż z kanałem na tyłach sklepu). Przesuwanie terminów i brak organizacji narzędzi pracy (panowie w trakcie naprawy na poczekaniu, jeżdżą do sklepu bo brakuje jakiegoś klucza). Wymiana prostej części miała trwać pół godziny a skończyła się po prawie dwóch. Oczywiście nie wolno wejść do warsztatu. Do tego efekt wymiany: źle uszczelniony przewód w trakcie naprawy spowodował, że następnego dnia straciłem płyn w pompie sprzęgła (więc i sprzęgło) i stanąłem w środku pola. Pan mechanik założył stary o-ring (koszt nowego- kilkadziesiąt groszy). Może to pojedyncza wpadka, ale serwisu osobiście nie polecam. Niska cena usługi powiększyła się o kosztowne wzywanie mechanika na trasie (w sobotę wieczór), holowanie i koszty naprawy.

Marcin_1253

30.12.2011

Placówka

Poznań, Źródlana 32

Nie zgadzam się (5)

Auto Hurt

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Auto Hurt?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Byłem klientem powyższej...
Byłem klientem powyższej firmy pierwszy raz i jeśli chodzi o serwis to chyba ostatni. Sklep i serwis znajduje się w dobrej lokalizacji i jest dobrze oznaczony. Wewnątrz sklepu jest kilka pomieszczeń, trochę chaotycznie urządzone a osobiście byłem obsługiwany "na odległość", gdyż pan siedział sobie w innym pokoju i z tamtego miejsca dopytywał o co chodzi, choć może to robić przy biurku przed klientem. Dużym plusem są oferowane ceny na części do aut i dość szybki czas realizacji, więc sam sklep działa dość dobrze. Jednak korzystałem również z serwisu, który tu oceniam (czyt. jednostanowiskowy garaż z kanałem na tyłach sklepu). Przesuwanie terminów i brak organizacji narzędzi pracy (panowie w trakcie naprawy na poczekaniu, jeżdżą do sklepu bo brakuje jakiegoś klucza). Wymiana prostej części miała trwać pół godziny a skończyła się po prawie dwóch. Oczywiście nie wolno wejść do warsztatu. Do tego efekt wymiany: źle uszczelniony przewód w trakcie naprawy spowodował, że następnego dnia straciłem płyn w pompie sprzęgła (więc i sprzęgło) i stanąłem w środku pola. Pan mechanik założył stary o-ring (koszt nowego- kilkadziesiąt groszy). Może to pojedyncza wpadka, ale serwisu osobiście nie polecam. Niska cena usługi powiększyła się o kosztowne wzywanie mechanika na trasie (w sobotę wieczór), holowanie i koszty naprawy.