Złota

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wraz z lekkimi...
Wraz z lekkimi przymrozkami niestety przyszło lekkie przeziębienie, więc udałam się do apteki po kilka drobnostek. W aptece była ogromna kolejka, czynne 4 kasy na 5. Dopiero po kilkunastu minutach zostałam obsłużona. Personel w wieku ok 30 lat. Bardzo miły i rzetelny oraz przede wszystkim bardzo cierpliwy (do osób starszych), udzielał wszelkich niezbędnych informacji w sposób jak najbardziej zrozumiały. Starsza pani nie chciała przyjąć do wiadomości, że jednego leku z jej recepty nie ma i jest w innej aptece. A kolejna najpierw dowiadywała się ile ma pkt na karcie, następnie wymieniała je na Amol, po czym znów dowiadywała się ile ich jest i co za nie może jeszcze dostać... Moje zakupy trwały krótką chwilę, w bardzo sprawny sposób został wydany towar oraz paragon. Oczywiście nie obyło się bez zwrotów grzecznościowych typu "dzień dobry, do widzenia oraz dziękuję i zapraszamy ponownie".

Asupra

19.12.2011

Placówka

Częstochowa, Kilińskiego 2/4

Nie zgadzam się (0)

Złota

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Złota?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wraz z lekkimi...
Wraz z lekkimi przymrozkami niestety przyszło lekkie przeziębienie, więc udałam się do apteki po kilka drobnostek. W aptece była ogromna kolejka, czynne 4 kasy na 5. Dopiero po kilkunastu minutach zostałam obsłużona. Personel w wieku ok 30 lat. Bardzo miły i rzetelny oraz przede wszystkim bardzo cierpliwy (do osób starszych), udzielał wszelkich niezbędnych informacji w sposób jak najbardziej zrozumiały. Starsza pani nie chciała przyjąć do wiadomości, że jednego leku z jej recepty nie ma i jest w innej aptece. A kolejna najpierw dowiadywała się ile ma pkt na karcie, następnie wymieniała je na Amol, po czym znów dowiadywała się ile ich jest i co za nie może jeszcze dostać... Moje zakupy trwały krótką chwilę, w bardzo sprawny sposób został wydany towar oraz paragon. Oczywiście nie obyło się bez zwrotów grzecznościowych typu "dzień dobry, do widzenia oraz dziękuję i zapraszamy ponownie".