siestabakalie.pl

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Będąc na stronie...
Będąc na stronie appetita.pl dowiaduję się że Jutrzenka Colian jest również właścicielem brandu Siesta. Oferta obejmuje bakalie. Czemu nie miałabym się przyjrzeć bliżej ich ofercie? Klikam i szybciutko zostaję przekserowana na stronę. www.siestabakalie.pl Muzyka, śpiew. Strona jest wesoła, kolorowa ale zachowano umiar. Od samego początku bardzo mi się podoba. Strona główna zachęca by stąd nie uciekać i pozostać chwilę, dwie dłużej. Logotypy wyróżnienie jakie linia otrzymała perła rynku FMCG, Wybór konsumentów (ranking przygotowywany przez miesięcznik Świat Kobiety), Laur Konsumenta –odkrycie Roku 2010. Konstrukcją przypomina mi inną stronę z tej samej „stajni” (domowesekrety.pl) Tematyczne zakładki. Wizytówki produktów. Przepisy. Forum. Mamy więc stronę na bogato. Mogła by się jedynie ciut szybciej wczytywać. dołączam do grona siestowiczów. A Wy?

zarejestrowany-uzytkownik

18.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

siestabakalie.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż siestabakalie.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Będąc na stronie...
Będąc na stronie appetita.pl dowiaduję się że Jutrzenka Colian jest również właścicielem brandu Siesta. Oferta obejmuje bakalie. Czemu nie miałabym się przyjrzeć bliżej ich ofercie? Klikam i szybciutko zostaję przekserowana na stronę. www.siestabakalie.pl Muzyka, śpiew. Strona jest wesoła, kolorowa ale zachowano umiar. Od samego początku bardzo mi się podoba. Strona główna zachęca by stąd nie uciekać i pozostać chwilę, dwie dłużej. Logotypy wyróżnienie jakie linia otrzymała perła rynku FMCG, Wybór konsumentów (ranking przygotowywany przez miesięcznik Świat Kobiety), Laur Konsumenta –odkrycie Roku 2010. Konstrukcją przypomina mi inną stronę z tej samej „stajni” (domowesekrety.pl) Tematyczne zakładki. Wizytówki produktów. Przepisy. Forum. Mamy więc stronę na bogato. Mogła by się jedynie ciut szybciej wczytywać. dołączam do grona siestowiczów. A Wy?