domowesekrety.pl

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Lubię dokładnie wiedzie....
Lubię dokładnie wiedzie. Staram się poznać firmę której produkty kupuję lub zmierzam kupić. Najłatwiej i najprościej tę wiedzę mogę zdobyć odwiedzając firmowe strony www. Przynajmniej w teorii. Strona poświęcona przyprawom Appetita troczę mnie zawodzi, nie mogę się na niej zapoznać co jest oferowane nowej linii fiksów. Z drugiej strony trafiam tam na inny adres poświęcony produktom tej samej firmy lecz pod marką APPETITA DOMOWE SEKRETY Ta oferuje produkty umownie to nazwijmy nie ziołowe , bardziej przydatne do słodkich przygód acz tak nie do końca. Port folio produktów to : Przyprawa do piernika Cynamon Żelatyna w dwóch wariantach do słodkich i wytrawnych potraw soda Amoniak Cukier waniliowy Proszek do pieczenia Listę znajdziemy pod pierwszą zakładką które to są po prawej stronie marginesu wypisane w pionowej kolumnie. Każdy produkt jest opisany dokładnie, słownie i zdjęciem samego produktu jak i np. Pani z dzieckiem (mamy z córką ?) zajmuje prawie całą stronę. Mamy wersję skróconą i bardziej rozwiniętą po kliknięcie w ikonkę „więcej”. Na dole pasek ze zdjęciami pozostałych produktów z linii. Możemy kliknąć i szybko się zapoznać z tym co nas a daną chwilę interesuje ,albo przewijając strzałkami poznawać każdy produkt po kolei. Tyle zakładka pierwsza. Kolejna to aktualności , dalej Sekretne sposoby…. Gdzie możemy zaleś poradę z zakresu domowej czystości wnętrza i przedmiotów. Jest też pod strona czy wiesz że poświecona kuchennym ciekawostką . Nie zabrakło też tu przepisów. Strona jest bogata w treść , dobrze informuje o produktach. Rozbudowanie jej o dodatkowe działy bardzo ją uatrakcyjnia, zatrzymuje na dłużej. Jest ładna graficznie prosta w nawigacji. Przekonuje do firmy i buduje jej pozytywny wizerunek otwarty na konsumenta.

zarejestrowany-uzytkownik

16.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

domowesekrety.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż domowesekrety.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Lubię dokładnie wiedzie....
Lubię dokładnie wiedzie. Staram się poznać firmę której produkty kupuję lub zmierzam kupić. Najłatwiej i najprościej tę wiedzę mogę zdobyć odwiedzając firmowe strony www. Przynajmniej w teorii. Strona poświęcona przyprawom Appetita troczę mnie zawodzi, nie mogę się na niej zapoznać co jest oferowane nowej linii fiksów. Z drugiej strony trafiam tam na inny adres poświęcony produktom tej samej firmy lecz pod marką APPETITA DOMOWE SEKRETY Ta oferuje produkty umownie to nazwijmy nie ziołowe , bardziej przydatne do słodkich przygód acz tak nie do końca. Port folio produktów to : Przyprawa do piernika Cynamon Żelatyna w dwóch wariantach do słodkich i wytrawnych potraw soda Amoniak Cukier waniliowy Proszek do pieczenia Listę znajdziemy pod pierwszą zakładką które to są po prawej stronie marginesu wypisane w pionowej kolumnie. Każdy produkt jest opisany dokładnie, słownie i zdjęciem samego produktu jak i np. Pani z dzieckiem (mamy z córką ?) zajmuje prawie całą stronę. Mamy wersję skróconą i bardziej rozwiniętą po kliknięcie w ikonkę „więcej”. Na dole pasek ze zdjęciami pozostałych produktów z linii. Możemy kliknąć i szybko się zapoznać z tym co nas a daną chwilę interesuje ,albo przewijając strzałkami poznawać każdy produkt po kolei. Tyle zakładka pierwsza. Kolejna to aktualności , dalej Sekretne sposoby…. Gdzie możemy zaleś poradę z zakresu domowej czystości wnętrza i przedmiotów. Jest też pod strona czy wiesz że poświecona kuchennym ciekawostką . Nie zabrakło też tu przepisów. Strona jest bogata w treść , dobrze informuje o produktach. Rozbudowanie jej o dodatkowe działy bardzo ją uatrakcyjnia, zatrzymuje na dłużej. Jest ładna graficznie prosta w nawigacji. Przekonuje do firmy i buduje jej pozytywny wizerunek otwarty na konsumenta.