Przez stronę internetową zamówiłam sobie golarkę mało popularnej i nie znanej firmy. Po dwóch miesiącach użytkowanie golarka zepsuła się więc po konsultacji z właścicielem sklepu odesłałam uszkodzony produkt ponosząc koszty za przesyłkę. Firma przysłała mi druga maszynkę tej samej firmy. Jednak nowa/wymienione maszynka zepsuła się jeszcze szybciej niż pierwsza. Po raz drugi odesłałam uszkodzony towar (ponosząc koszta przesyłki) z zaznaczeniem, że nie życzę już sobie przysyłanie uszkodzonych towarów bo nie ma to najmniejszego sensu i w związku z tym chcę zwrot kosztów wraz z poniesionymi kosztami za przesyłki. Jednak firma już trzy tygodnie się nie odzywa i nie odpowiada na moje meile. A ja zostałam bez golarki i bez pieniędzy.
Przez stronę internetową zamówiłam sobie golarkę mało popularnej i nie znanej firmy. Po dwóch miesiącach użytkowanie golarka zepsuła się więc po konsultacji z właścicielem sklepu odesłałam uszkodzony produkt ponosząc koszty za przesyłkę. Firma przysłała mi druga maszynkę tej samej firmy. Jednak nowa/wymienione maszynka zepsuła się jeszcze szybciej niż pierwsza. Po raz drugi odesłałam uszkodzony towar (ponosząc koszta przesyłki) z zaznaczeniem, że nie życzę już sobie przysyłanie uszkodzonych towarów bo nie ma to najmniejszego sensu i w związku z tym chcę zwrot kosztów wraz z poniesionymi kosztami za przesyłki. Jednak firma już trzy tygodnie się nie odzywa i nie odpowiada na moje meile. A ja zostałam bez golarki i bez pieniędzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.