Grażyna

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wizyta w studiu...
Wizyta w studiu fryzjerskim ,,Grażyna" przy ulicy Na Wzgórzu nie należała do miłych. Strzyżenie umówione miałem na godz. 14. Przyszedłem na umówioną godzinę a Pani która miała mnie strzyc oznajmiła mi , że będe musiał poczekać około 40 min. Z racji tego ze nie mieszkam daleko wrociłem po 40 minutach i znów niemiła niespodzianka, kolejne opoźnienie. Umówiłem się wiec na nastepny dzień, aby móc w końcu skorzystać z ich usług. Niestety na drugi dzien inna Pani powiedziała mi że fryzjerka do której byłem umówiony jest chora i dzisiaj jej nie będzie. Na prawde nie szkodziłoby brac nr telefonu do osoby umawiającej sie na wizyte i w razie opóźnień bądz innych nieprzyjemnych zdarzeń poinformowac klienta przez co na pewno byłoby ich więcej.

Maciej_796

13.12.2011

Placówka

Szczecin, Na Wzgórzu 25

Nie zgadzam się (10)

Grażyna

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Grażyna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wizyta w studiu...
Wizyta w studiu fryzjerskim ,,Grażyna" przy ulicy Na Wzgórzu nie należała do miłych. Strzyżenie umówione miałem na godz. 14. Przyszedłem na umówioną godzinę a Pani która miała mnie strzyc oznajmiła mi , że będe musiał poczekać około 40 min. Z racji tego ze nie mieszkam daleko wrociłem po 40 minutach i znów niemiła niespodzianka, kolejne opoźnienie. Umówiłem się wiec na nastepny dzień, aby móc w końcu skorzystać z ich usług. Niestety na drugi dzien inna Pani powiedziała mi że fryzjerka do której byłem umówiony jest chora i dzisiaj jej nie będzie. Na prawde nie szkodziłoby brac nr telefonu do osoby umawiającej sie na wizyte i w razie opóźnień bądz innych nieprzyjemnych zdarzeń poinformowac klienta przez co na pewno byłoby ich więcej.