Cito Auto

(4.12)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 5)

Obsługa beznadziejna! Przyjechałem...
Obsługa beznadziejna! Przyjechałem o godzinie 18 w sprawie wymiany żarówki w lampie, odstałem 20 minut w kolejce, bo tylko jeden człowiek przyjmował klientów - drugi gadał z kumplem poklepując go po plecach. Kiedy wreszcie się doczekałem Pan z obsługi powiedział, że mają bardzo dużo osób (stał 1 samochód) i żebym przyjechał o 20. Tak też zrobiłem, licząc, że skoro rozmawiam z człowiekiem z teoretycznie poważnej firmy, sam zostanę potraktowany poważnie. Przyjechałem o 20, a gość mówi, że mnie nie przyjmie, bo pracują do 21 i że się nie wyrobi. Czy wcześniej nie wiedział, że ma dużo samochodów i się nie wyrobi? Dlaczego obiecał, że zajmie się problemem, a potem odmówił obsługi? Dlaczego zmarnował mój czas? Gdybym wiedział, że tak sprawa będzie wyglądała, pojechałbym do kogoś innego. Wymiana żarówki, to nie jest wielka rzecz. Ale niepoważne i nieprofesjonalne podejście do klienta jest najgorszą rzeczą jaką może zrobić ktoś, kto oferuje jakiekolwiek usługi. NIE POLECAM!

niezalogowany-uzytkownik

22.04.2011

Placówka

Lublin, Głęboka 31

Nie zgadzam się (6)
Szybka i konkretna...
Szybka i konkretna odpowiedź co do czasu trwania naprawy. Przedstawiono mi kilka alternatywnych opcji rozwiązania problemu. Pracom przy samochodzie mogłem się bez żadnych problemów przyglądać. Obsługa bardzo kontaktowa. Punkt zapewnia bardzo przytulne i gustownie urządzone miejsce w którym można poczekać na samochód.

zarejestrowany-uzytkownik

22.05.2009

Placówka

Lublin, Głęboka 31

Nie zgadzam się (23)

Cito Auto

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cito Auto?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.