Zawsze, gdy jestem w okolicy (średnio 8-10 razy w miesiącu), wstępuję do sklepu firmowego piekarni Bochenek. Oprócz szerokiego wyboru pieczywa: różnych gatunków chleba, bułek, ciast i ciastek, można tu również zaopatrzyć się w inne artykuły spożywcze (masło, mleko). Mnie interesują jednak szczególnie chleby (orkiszowy, żytni). do zakupów zachęca wypróbowany już smak i bardzo miła obsługa. Podobnie było i tym razem. Gdy weszłam do sklepu, od razu poczułam zapach pieczywa. Stanęłam w kolejce. Przede mną stały jeszcze trzy klientki. Obsługa przebiegała sprawnie, ponieważ zajmowały się nią dwie pracownice. Obie pracownice były uśmiechnięte i życzliwie odnosiły się do klientek (m.in. jedna z pracownic, gdy nie było chleba o który pytała klientka, poinformowała ją, w jakie dni taki chleb może kupić). Pracownice miały czyste firmowe fartuszki i zadbany wygląd. W sklepie panował porządek, podłoga, półki i lady były czyste. Nazwy pieczywa i ceny były widoczne. Sprzedawczynie proponowały klientkom pokrojenie zakupionych chlebów. Gdy nadeszła moja kolej, również zostałam obsłużona uprzejmie i sprawnie. Sprzedawczyni zapakowała moje zakupy, wyraźnie powiedziała kwotę, jaką miałam zapłacić i podziękowała za zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.