Świerk

(2.09)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4)

obsługa supermarketu nie...
obsługa supermarketu nie posiada odpowiedniej ilości pracowników w stosunku do zajmowanej powierzchni handlowej.Czas oczekiwania na obsługę klienta jest dość długi.Ubiór personelu pozostawia wiele do życzenia.Niedokładne wskazówki umieszczenia produktów dla klientów,dezorganizuje to sprawne robienie zakupów w tym markecie.

Anna_3641

10.11.2011

Placówka

Wisła, 1maja

Nie zgadzam się (2)

Świerk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Świerk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.