Czarny Tulipan

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Przyjemny klimat w...
Przyjemny klimat w lokalu, stworzony zarówno poprzez wystrój wnętrza, jak również przez odpowiednio dobraną muzykę (przy czym muzyka jest słyszalna, ale nie przeszkadza, nie zagłusza rozmowy).Ciekawe menu - są w nim także pozycje, które mają promować Lublin (m.in. Pierogi po lubelsku z borowikami oraz Herbata po lubelsku).Bardzo sympatyczna obsługa. Bardzo dobra znajomość menu (co - z mojego doświadczenia - nie zawsze jest oczywiste w tego typu lokalach).Niezmiernie zdziwiło mnie i towarzyszącą mi osobę pytanie o to, czy jesteśmy z Lublina. Pomyślałyśmy, że to pytanieczysto grzecznościowe i mające na celu stworzenie miłej atmosfery. Okazało się jednak, że osoby obsługujące gości, chętnie doradzają, jakie miejsca (głównie zabytki)warto odwiedzić w Lublinie.Obsługa dyskretnie "czuwa" nad klientami i jest w każdej chwili gotowa do pomocy (np. dostarczenia nowych sztućców zanim się nawet o nie poprosi - jak się przekonałam na własnej osobie).Jedyny minus: można byłoby krócej czekać na zamawiane potrawy. Za to ich smak (a także to, że czuć, iż są przygotowywane na bieżąco, nie leżą - jak się wydaje - nie wiadomo jak długo w zamrażalniku) rekompensuje czas oczekiwania.

Magdalena_2566

01.09.2012

Placówka

Lublin, Grodzka 1

Nie zgadzam się (0)
W Czarnym Tulipanie...
W Czarnym Tulipanie miałam okazję być podczas mojej miesięcznicy z chłopakiem. Jeśli chodzi o wystrój to urzekł on mnie swoim wyglądem i w ogóle od zewnątrz nie widać, by lokal był tak ładnym i ekskluzywnym lokalem (przynajmniej jak dla mnie). Za to max ocena. Jeśli chodzi o menu jedzeniowe, niestety ceny trochę odstraszają jeśli chodzi o studenta ponieważ danie tam zaczyna się od 18 zł w górę. Z chłopakiem wybraliśmy się głównie by spróbować tam wina i zamówić deskę serów. Wino mogło być, deska serów średnia- nie było czuć pierwszej świeżości serów ale dało się zjeść. Jedynie co odebrałam negatywnie to karta dań ograniczająca się głównie do win wytrawnych, podawali tylko jedno wino półsłodkie bodajże w cenie 55 zł za butelkę więc jak dla mnie- trochę drogo. Ocena za obsługę lokalu - 6z +. Pani która nas obsługiwała była miła, podchodziła co jakiś czas i pytała czy czegoś jeszcze nie podać. Poza tym na koniec dostaliśmy elegancką torbę na niedokończone przez nas wino.

zarejestrowany-uzytkownik

26.10.2011

Placówka

Lublin, Grodzka 1

Nie zgadzam się (8)

Czarny Tulipan

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Czarny Tulipan?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przyjemny klimat w...
Przyjemny klimat w lokalu, stworzony zarówno poprzez wystrój wnętrza, jak również przez odpowiednio dobraną muzykę (przy czym muzyka jest słyszalna, ale nie przeszkadza, nie zagłusza rozmowy).Ciekawe menu - są w nim także pozycje, które mają promować Lublin (m.in. Pierogi po lubelsku z borowikami oraz Herbata po lubelsku).Bardzo sympatyczna obsługa. Bardzo dobra znajomość menu (co - z mojego doświadczenia - nie zawsze jest oczywiste w tego typu lokalach).Niezmiernie zdziwiło mnie i towarzyszącą mi osobę pytanie o to, czy jesteśmy z Lublina. Pomyślałyśmy, że to pytanieczysto grzecznościowe i mające na celu stworzenie miłej atmosfery. Okazało się jednak, że osoby obsługujące gości, chętnie doradzają, jakie miejsca (głównie zabytki)warto odwiedzić w Lublinie.Obsługa dyskretnie "czuwa" nad klientami i jest w każdej chwili gotowa do pomocy (np. dostarczenia nowych sztućców zanim się nawet o nie poprosi - jak się przekonałam na własnej osobie).Jedyny minus: można byłoby krócej czekać na zamawiane potrawy. Za to ich smak (a także to, że czuć, iż są przygotowywane na bieżąco, nie leżą - jak się wydaje - nie wiadomo jak długo w zamrażalniku) rekompensuje czas oczekiwania.