Mays

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Brak przywitania i...
Brak przywitania i pożegnania. Brak cen przy regałach i w lodówkach, niechęć w podaniu ceny przez ekspedientkę. Nie dokładane na bieżąco produkty - braki na półkach. Popędzanie klienta aby kupował szybciej (zakupy na 5 min. przed zamknięciem sklepu). Zanieczyszczenia na ladzie przy kasie. Stroje personelu estetyczne.

Lechosław_2

16.10.2011

Placówka

Gdynia, Rdestowa 10

Nie zgadzam się (11)

Mays

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mays?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Brak przywitania i...
Brak przywitania i pożegnania. Brak cen przy regałach i w lodówkach, niechęć w podaniu ceny przez ekspedientkę. Nie dokładane na bieżąco produkty - braki na półkach. Popędzanie klienta aby kupował szybciej (zakupy na 5 min. przed zamknięciem sklepu). Zanieczyszczenia na ladzie przy kasie. Stroje personelu estetyczne.