Zaszłam do sklepu by kupić dywan do pokoju. Zaraz po wejściu sprzedawca zapytał czym jestem zainteresowana. Powiedziałam mu jaki dywan mnie interesuje: w jakich kolorach i w jakim rozmiarze. Sprzedawca po kolei rozkładał dywany, które ewentualnie mogłyby mnie zainteresować. Nie było problemu z rozłożeniem i pokazaniem nawet tych, które zastawione były innymi zwiniętymi dywanami. Sprzedawca nawet dał mi czas na zastanowienie się nad wyborem a sam zaczął obsługiwać innego klienta. Po dokonaniu wyboru sprzedawca poinformował, że mogę następnego dnia zwrócić dywan jeżeli w mieszkaniu okazałoby się, że jednak ten odcień mi nie pasuje do wystroju. Zapłaciłam za dywan kartą i uzyskałam rabat na płatność gotówkową. Sprzedawca zapytał się mnie, czy mam jak przewieźć dywan do mieszkania czy też chcę skorzystać z ich usług. Przyjechałam samochodem więc podziękowałam za pomoc w transporcie. Cała obsługa przebiegała bardzo szybko, sprzedawca był życzliwy, kompetentny i miły.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.