Harmony

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Początkowo wszystko zapowiadało...
Początkowo wszystko zapowiadało się jak najlepiej. Pani w sklepie była kompetentna, doradziła nam wykazując się sporą wiedzą, poinformowała iż jeżeli złożymy zamówienie w do następnego dnia, mebel zostanie nam dostarczony piętnastego, a jeżeli zamówimy później, to dostaniemy go nie wcześniej niż trzydziestego. Złożenie zostało złożone tego samego dnia, ze względu na uzyskaną informacje. Czternastego telefonicznie zostałem powiadomiony, iż mebel jest już na magazynie i następnego dnia zostanie nam dostarczony. Jednak następnego dnia zamiast mebla, dostałem kolejny telefon, iż jednak zamówionego towaru nie ma w magazynie, bo "nie zmieścił się do ciężarówki" i będzie za tydzień. Ponieważ uznałem takie tłumaczenie za niepoważne, po dłuższej utarczce słownej udało się mi wywalczyć darmowy dowóz, przy jednoczesnym braku przeprosin. W następnym tygodniu w piątek zostałem powiadomiony, iż wieczorem mebel zostanie dowieziony. Niestety, wieczorem kolejny telefon - tym razem na sobotę do południa (a więc trzeci dzień w ciągu którego muszę siedzieć w domu i czekać na transport). W sobotnie o godzinie pierwszej ja zadzwoniłem dowiedzieć się w czym rzecz tym razem. Dowiedziałem się że: - Mebel będzie do piętnastej - Pani wypierała się iż mówiła że mebel będzie do piętnastego - Stwierdziła że klienci ich nie rozumieją (!) - Dowiedziałem się, że "jak się nie podoba, to mogę iść do innej firmy" (tak, to autentyczne słowa pani sprzedawczyni) - cały czas brak przeprosin za czterokrotne przekładanie terminu dostawy Na szczęście sam mebel w końcu dotarł i okazał się być w dobrym stanie.

Jakub_53

09.10.2011

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (3)

Harmony

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Harmony?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Początkowo wszystko zapowiadało...
Początkowo wszystko zapowiadało się jak najlepiej. Pani w sklepie była kompetentna, doradziła nam wykazując się sporą wiedzą, poinformowała iż jeżeli złożymy zamówienie w do następnego dnia, mebel zostanie nam dostarczony piętnastego, a jeżeli zamówimy później, to dostaniemy go nie wcześniej niż trzydziestego. Złożenie zostało złożone tego samego dnia, ze względu na uzyskaną informacje. Czternastego telefonicznie zostałem powiadomiony, iż mebel jest już na magazynie i następnego dnia zostanie nam dostarczony. Jednak następnego dnia zamiast mebla, dostałem kolejny telefon, iż jednak zamówionego towaru nie ma w magazynie, bo "nie zmieścił się do ciężarówki" i będzie za tydzień. Ponieważ uznałem takie tłumaczenie za niepoważne, po dłuższej utarczce słownej udało się mi wywalczyć darmowy dowóz, przy jednoczesnym braku przeprosin. W następnym tygodniu w piątek zostałem powiadomiony, iż wieczorem mebel zostanie dowieziony. Niestety, wieczorem kolejny telefon - tym razem na sobotę do południa (a więc trzeci dzień w ciągu którego muszę siedzieć w domu i czekać na transport). W sobotnie o godzinie pierwszej ja zadzwoniłem dowiedzieć się w czym rzecz tym razem. Dowiedziałem się że: - Mebel będzie do piętnastej - Pani wypierała się iż mówiła że mebel będzie do piętnastego - Stwierdziła że klienci ich nie rozumieją (!) - Dowiedziałem się, że "jak się nie podoba, to mogę iść do innej firmy" (tak, to autentyczne słowa pani sprzedawczyni) - cały czas brak przeprosin za czterokrotne przekładanie terminu dostawy Na szczęście sam mebel w końcu dotarł i okazał się być w dobrym stanie.