Rozpoczął się sezon grzewczy i miałam awarie dziś , w czasie gdy nie było mnie w domu. Zadzwoniłam do firmy, który świadczy usługi dla Wspólnoty i przyszedł Pan naprawił odpowietrznik, ale rżdnego zaświadczenia nie wystawił. Zapytałam się go jak mogę zgłosić szkodę, odpowiedział mi żebym zadzwoniła do administracji. więc tak zrobiłam. Pan z technicznego poinformował mnie bardzo opryskliwie, że przeciez wysiało ogłoszenie i miałam byc cały czas w domu i pilnować, czyli widocznie nie mozna pracować, a panele mam sobie sama wymienić.
Rozpoczął się sezon grzewczy i miałam awarie dziś , w czasie gdy nie było mnie w domu. Zadzwoniłam do firmy, który świadczy usługi dla Wspólnoty i przyszedł Pan naprawił odpowietrznik, ale rżdnego zaświadczenia nie wystawił. Zapytałam się go jak mogę zgłosić szkodę, odpowiedział mi żebym zadzwoniła do administracji. więc tak zrobiłam. Pan z technicznego poinformował mnie bardzo opryskliwie, że przeciez wysiało ogłoszenie i miałam byc cały czas w domu i pilnować, czyli widocznie nie mozna pracować, a panele mam sobie sama wymienić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.