Ta okręgowa spółdzielnia mleczarska w swym nabiałowym portfelu produktów ma wszystko.
Mleko i jego przetwory nie wyłączając mleka w proszku.
Gro asortymentu jest sygnowane marką Hej z charakterystycznym dość rozpoznawalnym logo górala z ciupagą w drewnianej rzeźbionej ramce. Niektóre z produktów znajdziemy też pod nazwą Ale .
Na warszawskim rynku głównie widać mleko UHT oraz serki homogenizowane.
To te ostatnie od czasu kupuję, są dostępne m.in. w Auchan, Simply jak i w mniejszych sklepikach osiedlowych.
Firma posiada swoją stronę www w tradycyjnym wydaniu.
Tam możemy zapoznać się z jej ofertą, tak przedstawioną że i indywidualny jak i hurtowy odbiorca ma dostępne wszelkie niezbędne informacje.
Mamy adresy hurtowni, sklepów firmowych oraz gazetki aktualnymi promocjami.
Nie pominięto akcji szklanka mleka w której firma bierze udział dostarczając kartoniki mleka do szkół.
Pod zakładką Bon Appetit znajdziemy jeden przepis na sernik babci Krysi.
Ot firmowa strona.
Choć prosta i minimalistyczna jest dobrą wizytówką firmy.
Prosta w nawigacji, szybko się ładująca.
Oczywiście fajnie by było gdyby była bardziej rozbudowana o działy kulinarne, dla dzieci i tym podobne ale najwidoczniej ma ona być jedynie kanałem do prezentacji firmy i na tym opiera się jej konstrukcja.
Ta okręgowa spółdzielnia mleczarska w swym nabiałowym portfelu produktów ma wszystko.
Mleko i jego przetwory nie wyłączając mleka w proszku.
Gro asortymentu jest sygnowane marką Hej z charakterystycznym dość rozpoznawalnym logo górala z ciupagą w drewnianej rzeźbionej ramce. Niektóre z produktów znajdziemy też pod nazwą Ale .
Na warszawskim rynku głównie widać mleko UHT oraz serki homogenizowane.
To te ostatnie od czasu kupuję, są dostępne m.in. w Auchan, Simply jak i w mniejszych sklepikach osiedlowych.
Firma posiada swoją stronę www w tradycyjnym wydaniu.
Tam możemy zapoznać się z jej ofertą, tak przedstawioną że i indywidualny jak i hurtowy odbiorca ma dostępne wszelkie niezbędne informacje.
Mamy adresy hurtowni, sklepów firmowych oraz gazetki aktualnymi promocjami.
Nie pominięto akcji szklanka mleka w której firma bierze udział dostarczając kartoniki mleka do szkół.
Pod zakładką Bon Appetit znajdziemy jeden przepis na sernik babci Krysi.
Ot firmowa strona.
Choć prosta i minimalistyczna jest dobrą wizytówką firmy.
Prosta w nawigacji, szybko się ładująca.
Oczywiście fajnie by było gdyby była bardziej rozbudowana o działy kulinarne, dla dzieci i tym podobne ale najwidoczniej ma ona być jedynie kanałem do prezentacji firmy i na tym opiera się jej konstrukcja.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.