Bemmar

(0.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu Bemmar, by zakupić lodówkę oraz kuchenkę. Kiedy dotarłam na miejsce zaczęłam rozglądać się za tym, co mnie interesuje. Znalazłam odpowiednią lodówkę. Zajęło mi to około 30 minut i w ciągu tego czasu żaden ze sprzedawców nawet się nie zainteresował tym, iż pojawił się klient w sklepie. Następnie zaczęłam swoje poszukiwania kuchenki. Kiedy znalazłam odpowiednią poprosiłam sprzedawcę, by zamówił mi jeden i drugi produkt, ponieważ nie chciałam ani lodówki ani kuchenki z wystawy. Lodówka była wgnieciona i porysowana. Natomiast jeżeli chodzi o kuchenkę, to jej wygląd zewnętrzny wprost odstraszał. Brakowało nawet kilku elementów w wyposażeniu kuchenki. Sprzedawca stwierdził, że może mi sprzedać tylko to, co znajduje się na wystawie. Tłumaczył, że przecież nowa lodówka oraz kuchenka, które są zapakowane przez producenta również mogą być uszkodzone. Oczywiście grzecznie podziękowałam i wyszłam. Nigdy więcej nie wrócę do tego sklepu. Sprzedawcy nie mają kompetencji, by pracować na tych stanowiskach. Zajmują się grami komputerowymi, zamiast pomagać klientom. Starają się jedynie sprzedawać zniszczone produkty, które od dawna znajdują się na wystawie w sklepie. Odniosłam wrażenie, że pojawienie się klienta w sklepie sprawia sprzedawcom problem, ponieważ ktoś przeszkadza im w dobrej zabawie. Chcą jak najszybciej pozbyć się „obcego” i wrócić do swoich poprzednich zajęć. Powierzchnia sklepu jest bardzo mała i tak naprawdę ciężko się tam swobodnie poruszać. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.

Karo

08.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
W dniu 16...
W dniu 16 maja udałam sie do sklepu Bemmar. Po zapoznaniu się z ofertą sklepu stwredzam, że jest zbyt mała powierzchnia sklepu co za tym idzie mały wybór produktów, Sprzedawcy zajęci grą na komputerze, nie mają czasu dla klienta. Brak profesjonalizmu!!!

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2009

Placówka

Skarżysko-Kamienna, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (21)

Bemmar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bemmar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu Bemmar, by zakupić lodówkę oraz kuchenkę. Kiedy dotarłam na miejsce zaczęłam rozglądać się za tym, co mnie interesuje. Znalazłam odpowiednią lodówkę. Zajęło mi to około 30 minut i w ciągu tego czasu żaden ze sprzedawców nawet się nie zainteresował tym, iż pojawił się klient w sklepie. Następnie zaczęłam swoje poszukiwania kuchenki. Kiedy znalazłam odpowiednią poprosiłam sprzedawcę, by zamówił mi jeden i drugi produkt, ponieważ nie chciałam ani lodówki ani kuchenki z wystawy. Lodówka była wgnieciona i porysowana. Natomiast jeżeli chodzi o kuchenkę, to jej wygląd zewnętrzny wprost odstraszał. Brakowało nawet kilku elementów w wyposażeniu kuchenki. Sprzedawca stwierdził, że może mi sprzedać tylko to, co znajduje się na wystawie. Tłumaczył, że przecież nowa lodówka oraz kuchenka, które są zapakowane przez producenta również mogą być uszkodzone. Oczywiście grzecznie podziękowałam i wyszłam. Nigdy więcej nie wrócę do tego sklepu. Sprzedawcy nie mają kompetencji, by pracować na tych stanowiskach. Zajmują się grami komputerowymi, zamiast pomagać klientom. Starają się jedynie sprzedawać zniszczone produkty, które od dawna znajdują się na wystawie w sklepie. Odniosłam wrażenie, że pojawienie się klienta w sklepie sprawia sprzedawcom problem, ponieważ ktoś przeszkadza im w dobrej zabawie. Chcą jak najszybciej pozbyć się „obcego” i wrócić do swoich poprzednich zajęć. Powierzchnia sklepu jest bardzo mała i tak naprawdę ciężko się tam swobodnie poruszać. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.