Odwiedziłem sklep w celu odebrania butów marki Lacosta które 14 dni temu oddałem do reklamacji. Po otrzymaniu butów zauważyłem iż buty po naprawie mają widoczne ślady kleju na całej powierzchni buta. stwierdziłem, że buty nie są gotowe do użytkowania, dlatego zapytałem Panią z obsługi co w tej kwestii mam zrobić...usłyszałem że ona nie wie i decyzja należy do mnie. dlatego musiałem sam zapytać co mi przysługuje i dać do zrozumienia ze nie oczekuje butów nie nadających się do chodzenia tylko nowej pary lub zwrotu gotówki. Na moje słowa Pani odrazu zaznaczyła że zwrot gotówki jest nie możliwy. Pani spisała nową reklamacje i kazała mi czekać na informację w ciągu 14 dnia. Wydaje mi się że nie na tym polega reklamacja ze oddajemy buty w stanie dobrym oczekujemy naprawy sklejenia podeszwy po czym odbieramy buty ze śladami kleju na całej powierzchni buta "buty wyglądają jak by były zamoczone w kleju.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.