Jubitom

(2.80)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (34 z 74)

Najgorsza marka jaką...
Najgorsza marka jaką mogłem wybrać! (Mądry polak po szkodzie) Kupiłem pierścionek zaręczynowy za 4tyś złotych i po 6 miesiącach wypadły diamenty i się odkształcił!!!! Serwis uznał że moja narzeczona (studentka) która nie pracuje, źle użytkowała pierścionek i nie uznali reklamacji. SKANDAL ! Jeżeli ktoś chce kupić biżuterię tej marki to lepiej niech ją wyrzuci przez okno bo i tak zaraz się popsuje . Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę,

Niezweryfikowany Klient_QLpGr

26.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z zakupu zegarka Longines, bardzo szybka i sprawna obsługa na życzenie klienta, ceni się to bardzo. Super zapakowane i zabezpieczone. Bardzo dziękuję za błyskawiczną realizację jeszcze raz i życzę Wesołych Świąt. Oby więcej takich sklepów z super obsługą. Polecam! Damian W.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Jestem trudnym klientem i często niezdecydowanym więc podziwiam panie, które mają mnóstwo cierpliwości i są bardzo pomocne w wyborze! Najczęściej nawet nie zaglądam do innych sklepów jubilerskich ponieważ żaden nie ma tak sympatycznej i znającej się na swojej pracy obsługi. Te panie pracują z zamiłowania i są przemiłe dla klienta a to jest bardzo ważne ! Z pewnością jest to moje ulubione miejsce. Bardzo serdecznie polecam !

niezalogowany-uzytkownik

16.12.2023

Placówka

Lubin, Sikorskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Omijajcie szerokim łukiem....
Omijajcie szerokim łukiem. Kupiłem żonie bransoletkę na prezent, która miała wadliwe zapięcie. Dzień później towar został zareklamowany a Jubitom odrzuca reklamację ze względu na uszkodzony splot. Oddawaliśmy bransoletkę nową, nienoszoną, więc skąd te uszkodzenie splotu? Czytając inne opinie, teraz już wiem, że taka jest polityka tej sieci. Sprzedać i zapomnieć.

Tomek

07.03.2023

Placówka

Wrocław, Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj skontaktowałem się...
Dzisiaj skontaktowałem się telefonicznie w godzinach popołudniowych ze sklepem w Galeria Bałtycka w Gdańsku. Już nie pamiętam kiedy mialem tak miły, profesjonalny i życzliwy kontakt w którymkolwiek sklepie czy w rozmowie telefonicznej. Pani Ewelina wykazała się fachowością i super podejściem do rozmówcy udzielając mi wyczerpującej informacji, porady i obsługi nowo zakupionego zegarka. Gorąco polecam zakupy w w/w placówce, a kierownictwu Pani Eweliny gratuluję takiego pracownika (mniemam, że nie jest to wyjątek w Państwa firmie, generalnie mam dobre skojarzenia z obsługa klienta w innych placówkach Jubitom, ale ta ostatnia pomoc i porada to jakiś Kosmos, Dziękuję !). Pozdrawiam, Cezary Engel

Klient_YD9kz

13.09.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sklep tragedia. Zero...
Sklep tragedia. Zero profesjonalizmu, bizuteria fatalna, z pierścionka powypadały kamienie, reklamacja rozpatrzona negatywnie jako „wina kupującego”. Nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_e9sb

08.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobry Wieczór, pragnę...
Dobry Wieczór, pragnę podzielić się swoimi spostrzeżeniami nt. wizyty w Salonie firmy JUBITOM w Gdańsku Wrzeszczu w Galerii Bałtyckiej . Doradzał nam czyli mojej żonie i mi Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Był profesjonalny i jednocześnie swobodny. Był miły lecz nie nadskakujący. Naturalnie uśmiechnięty, cierpliwie objaśniał tajniki "tematu". Wsłuchiwał się w nasze oczekiwania i podsuwał nowe "okazy". Przyjemnością było korzystać z pomocy Pana i czas w jego obecności się nie dłużył. Na pewno dokonam zakup wybranego modelu w obecności Pana. Arkadiusz .

Niezweryfikowany Klient_0omW

09.11.2021

Placówka

Gdańsk, ul. al. Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa klienta...
Fatalna obsługa klienta nieprzyjemny pan który ma gdzieś klientów. Na zwrot jest tylko 14 dni i można go zrobić tylko online. ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_tWFW

02.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Po kontakcie z...
Po kontakcie z Panią telefonicznie dowiedziałam się ,że jedna część zamówienia "utknęła" w salonie.. Ponad tydzień oczekiwania na biżuterię to raczej przesada. Zero dbałości o klienta.. dzwoniłam pare razy, bez skutecznie. Jestem bardzo niezadowolona. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_9wfg

29.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Biżuteria w nadmorskich...
Biżuteria w nadmorskich maszynach dla dzieci jest bardziej trwała niż pseudo BIŻUTERIA Z jubitoma. NIE POLECANM

Niezweryfikowany Klient_LZAL

25.03.2021

Placówka

Poznań, ul. Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Przez cały grudzień...
Przez cały grudzień nie otrzymałam odpowiedzi na 4 wysłane maile, od dwóch tygodni centrum obsługi nie odbiera telefonu. Nie jestem w stanie stwierdzić, co się stało z moim zamówieniem ponieważ jakikolwiek kontakt jest niemożliwy. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii o sklepie, bo z pewnością nie dokonałabym tu zakupów. Skandaliczne podejście, radzę trzymać się od jubitom.com z daleka.

Niezweryfikowany Klient_CuKm

11.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Skandal, inaczej bym...
Skandal, inaczej bym tego sklepu nie opisał. W ogóle się dziwie jak ta sieć może jeszcze istnieć. Obsługa klienta, koszmar. Złoto farbuje, a gdy człowiek chce się skontaktować z obsługą klienta, to nikt nie odbiera telefonu. A w sklepie to w ogóle nie otrzyma się pomocy. Jedno jest pewne, w życiu już nic w tej sieci nie kupię. Jako właściciel bym się wstydził. Pracowników wyrzucić na ulice i zamknąć ten bałagan. Dziękuję za uwagę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

28.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierścionek zaręczynowy z...
Pierścionek zaręczynowy z diamentem, niecałe dwa tygodnie użytkowania, samoczynnie się cały poodksztalcal, dział reklamacji olewa klienta i wmawia celowe uszkodzenie

Niezweryfikowany Klient_nals

10.12.2020

Placówka

Żory, ul. Francuska

Nie zgadzam się (1)
Z pomocą cierpliwej...
Z pomocą cierpliwej ekspedientki udało mi się wybrać biżuterię na prezent. Przedstawiony został interesujący mnie produkt w różnych wariantach, w odpowiednim przedziale cenowym. Dobre rozeznanie w trendach pozwoliło obsłudze wskazać najlepszy model, który zadowolił moje oczekiwania. Prezent trafił w gust!

Klient_Go6A

09.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fatalna jakość produktu....
Fatalna jakość produktu. Zapięcie w kolczyku za kilka stówek ułamalo się przy pierwszym założeniu po czym firma nie uznała reklamacji uznając, że to z winy klienta. Żenada

Niezweryfikowany Klient_sk4o

26.02.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
zero dbałości o...
zero dbałości o klienta! O zwrocie pieniędzy za produkt który jest wadliwy bądź zapomnij ! Zrobią wszystko by zwrot nie był uznany.

Niezweryfikowany Klient_pxJK

24.02.2020

Placówka

Łomianki, Brukowa 25

Nie zgadzam się (0)
Salon Jubitom w...
Salon Jubitom w Galerii Echo cechuje profesjonalne podejście do klienta. Pierwszym co rzuca się w oczy po wejściu do Jubitomu jest czystość. Wszystkie gabloty są wyczyszczone, na ladach nie ma smug i odbitych palców. Obsługa klienta jest najwyższym poziomie a schludnie ubrani i uśmiechnięci doradcy pomogą w wyborze odpowiedniego produktu. Polecam ten salon.

Niezweryfikowany Klient_hZid

17.09.2019

Placówka

Kielce, ul. Świętokrzyska

Nie zgadzam się (0)
Pierścionek kupiony 07.05.2019...
Pierścionek kupiony 07.05.2019 za kwotę 4500 zł po dwukrotnym użyciu wypadł brylant. Reklamacja złożona 22.06.2019 r po 15 dniach zero kontaktu i jakiejkolwiek informacji co do złożonej reklamacji. Kontakt telefoniczny z mojej strony pani przyjmuje zgłoszenie w sklepie stacjonarnym w Galerii Krakowskiej. Oddzwania po chwili z informacją że nie wie nic tak naprawdę i że rano oddzwoni bo wszystkie paczki z reklamacji tak podkreślam wszystkie paczki przyjdą prawdopodobnie w piątek. Z ironią w głosie przytakuje że tak tak takie jest polskie prawo i odkłada słuchawkę. Żałosna obsługa, towar niskiej jakości !!! nigdy więcej !!!

zarejestrowany-uzytkownik

08.07.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupu pierścionka...
Podczas zakupu pierścionka doradzono mi wzornictwo odpowiednie do przeznaczenia (codzienne powszechne użytkowanie). Zaproponowane pierścionki uwzględniały mój styl, opisane potrzeby, a co najważniejsze niewielki rozmiar, który eliminował większe formy czy zdobienia. Osoba obsługująca wykazała się również wiedzą na temat zastosowanych w niektórych, wybieranych przeze mnie, wzorach. Markazyty, stosowane powszechnie we wzornictwie jubilerskim, przy codziennym kontakcie z wodą mogłyby ulec uszkodzeniu, a co najmniej odwarstwieniu się od srebra. Miejsce sprzedaży mocno klimatyzowane i oświetlone. I o ile oświetlenie w przypadku biżuterii wydaje się być uzasadnione, o tyle regulowanie klimatyzacji można by zająć się na bieżąco trochę uważniej.

Izabela_944

17.06.2017

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (3)
Odmówiono mi dwukrotnie...
Odmówiono mi dwukrotnie naprawy bransoletki mimo że ciągle jest ona w ofercie sklepu! Za naprawę byłem skłonny zapłacić a z technicznego punktu widzenia była śmiesznie prosta. Poniżej pełna historia. Oczywiście biorę całkowitą odpowiedzialność za moje słowa poniżej, do których czuję się upoważniony po własnych doświadczeniach.Byłem zadowolony ze sklepów tej sieci do pierwszego razu gdy chciałem naprawić zerwaną bransoletkę (dziecko pociągnęło i po sprawie) - otóż FIRMA ZOSTAWIA KLIENTA BEZ ŻADNEJ POMOCY. Tak szanowni Państwo. Ich własny wyrób, który - uwaga - DO DZISIAJ JEST W SPRZEDAŻY nie może zostać naprawiony. Odmowę otrzymałem dwukrotnie. Nawet panie sprzedające były zdziwione bo jak przyjmowały bransoletkę do serwisu poinformowały tylko, że to prosta naprawa (wypadł tzw. teleskop łączący ogniwa) i będzie kosztować ok. 90PLN + koszty materiału (np. teleskopu). Ucieszyłem się, jednak na drugi dzień już zostałem poinformowany, że NIE MA MOŻLIWOŚCI naprawy!!! Produkt, który ciągle leży w gablotach jest sprzedawany klientom i nie są oni informowani, że w przypadku uszkodzenia mogą wyrzucić złom do śmieci lub sprzedać na wagę. Bransoletka ta akurat jest dosyć kosztownym złomem z białego i żółtego złota aktualnie w cenie ok 1350PLN. Ze swojej strony na pewno będę szukał pomocy u rzecznika konsumentów bo dla mnie to skandaliczne żeby tak zostawiać klientów bez pomocy. Dodam, że w tych sklepach wydałem dziesiątki tysięcy na zegarki i biżuterię na szczęście jeszcze wszystkie pozostałe nabytki są ok. A co jeżeli Certina czy Tissot też nie będą "naprawialne" choćby wysiadła tylko bateria?Oczywiście pozostawiam decyzję w Państwa rękach, ale moim zdaniem takie podejście do klienta zasługuje na dezaprobatę z naszej strony. Dla kontrastu pierścionek z białego złota, który kupiłem w konkurencyjnym salonie stracił jedną z cyrkonii i w tym samym salonie za DARMO sprawa została rozwiązana błyskawicznie. Wstyd dla jubitom'u ja już tam na pewno zakupów nie zrobię - stracili dobrego klienta bo przyoszczędzili trochę wysiłku i dobrych chęci!

zarejestrowany-uzytkownik

18.12.2014

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 3

Nie zgadzam się (2)

Jubitom

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jubitom?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?