Szkoła, szkoła….
Niestety lada chwila mamy koniec wakacji .
Bogata i różnorodna oferta ,ciągle się powiększająca może nas przyprawić o zawrót głowy.
Jest kilka, kilkanaście firm których ofertę rozważam.
Przed pojęciem decyzji, buszowanie po stronach www producentów
Dziś czas na www.herlitz.pl
Z pewnym trudem znalazłam tu dwie nowości które zwróciły moją szczególną uwagę, tekturowe okładki na zeszyty i atramentowe długopisy.
Strona wymaga pewnego obłaskawienia.
Najprościej chyba wejść w katalog produktów który wyświetla się w nowym oknie.
Zakładki na stronie jakoś komplikują sprawę zamiast ułatwiać niepotrzebnie powodują galimatias.
Patrząc od góry na czerwonym tle mamy w pionowej linii biała czcionką strona główna /kontakt / imprssum mapa witryny nota prawna.
Motyw czerwonego paska przechodzi jako ramka na lewy margines.
Drugą linią są zakładki bardziej do mnie przemawiające:
Produkty/ o Helitz /obsługa klienta /katalog produktów /konkurs sms
W rozwinięciu pierwszej z nich, dotyczącej produktów mamy dalszy podział nowości /biuro/szkoła/serie/katalog produktów i przeniesienie już uwzględnionych powyżej i tym samym dublujących się obsługa klienta /katalog produktów /konkurs sms
Interesuje mnie szkoła.
Klikam.
Mam do wyboru
Majsterkowanie/
be.bag plecak szkolny/
notesy i bruliony w twardej oprawie/
etui i piórniki kosmetyczki/
pióra wieczne i kulkowe/okładka twarda/
karteczki do nauki/malowanie i rysowanie /tornistry/nalepki i naklejki/
plecaki szkolne /rożki
Uf.
Jeden z bardziej chaotycznych podziałów.
Męczy mnie chaos, nie znajduję zeszytów.
Próbuję po seriach.
Jest lepiej, bardziej spójnie ale też nie do końca mi o to chodzi.
Klikam w 3 zakładkę „katalog produktów”
I bingo .Tu mogę poznać całą ofertę.
Wyszukiwarka z podpowiedziami.
Możemy wpisać słowo – Tag, wybrać kategorię, lub serię produktów.
Mamy dwa układy tabeli do wyboru ze zdjęciem z boku lub na górze opisu.
Strona www mnie zawodzi.
Ładna ale nie o urodę mi chodzi a konkretną informację którą tu jest ciężko wyłowić.
Chaos, brak chronologii , misz masz w którym się gubię.
Produkty znam od kilku lat i teraz też zapewne coś wybiorę nie tylko dla córki ale i dla siebie.
Ciekawe rozwiązania, nowoczesne wzornictwo jakość za przystępną cenę.
Bardzo, bardzo szeroki wybór produktów.
Gdy przyjdzie mi jeszcze raz na stronę zajrzeć zaoszczędzę sobie lawirowania i od razu klikam w katalog, jedyna część która jest czytelna i przyjemna dla oka i głowy.
Brakuje sklepów dedykowanych gdzie znajdziemy najwięcej produktów tej marki.
Nie wspomnę iż idealnie by było jak by firma otworzyła własny internetowy sklep.
Och , taki małe marzenie.
Morze kiedyś …?
Szkoła, szkoła….
Niestety lada chwila mamy koniec wakacji .
Bogata i różnorodna oferta ,ciągle się powiększająca może nas przyprawić o zawrót głowy.
Jest kilka, kilkanaście firm których ofertę rozważam.
Przed pojęciem decyzji, buszowanie po stronach www producentów
Dziś czas na www.herlitz.pl
Z pewnym trudem znalazłam tu dwie nowości które zwróciły moją szczególną uwagę, tekturowe okładki na zeszyty i atramentowe długopisy.
Strona wymaga pewnego obłaskawienia.
Najprościej chyba wejść w katalog produktów który wyświetla się w nowym oknie.
Zakładki na stronie jakoś komplikują sprawę zamiast ułatwiać niepotrzebnie powodują galimatias.
Patrząc od góry na czerwonym tle mamy w pionowej linii biała czcionką strona główna /kontakt / imprssum mapa witryny nota prawna.
Motyw czerwonego paska przechodzi jako ramka na lewy margines.
Drugą linią są zakładki bardziej do mnie przemawiające:
Produkty/ o Helitz /obsługa klienta /katalog produktów /konkurs sms
W rozwinięciu pierwszej z nich, dotyczącej produktów mamy dalszy podział nowości /biuro/szkoła/serie/katalog produktów i przeniesienie już uwzględnionych powyżej i tym samym dublujących się obsługa klienta /katalog produktów /konkurs sms
Interesuje mnie szkoła.
Klikam.
Mam do wyboru
Majsterkowanie/
be.bag plecak szkolny/
notesy i bruliony w twardej oprawie/
etui i piórniki kosmetyczki/
pióra wieczne i kulkowe/okładka twarda/
karteczki do nauki/malowanie i rysowanie /tornistry/nalepki i naklejki/
plecaki szkolne /rożki
Uf.
Jeden z bardziej chaotycznych podziałów.
Męczy mnie chaos, nie znajduję zeszytów.
Próbuję po seriach.
Jest lepiej, bardziej spójnie ale też nie do końca mi o to chodzi.
Klikam w 3 zakładkę „katalog produktów”
I bingo .Tu mogę poznać całą ofertę.
Wyszukiwarka z podpowiedziami.
Możemy wpisać słowo – Tag, wybrać kategorię, lub serię produktów.
Mamy dwa układy tabeli do wyboru ze zdjęciem z boku lub na górze opisu.
Strona www mnie zawodzi.
Ładna ale nie o urodę mi chodzi a konkretną informację którą tu jest ciężko wyłowić.
Chaos, brak chronologii , misz masz w którym się gubię.
Produkty znam od kilku lat i teraz też zapewne coś wybiorę nie tylko dla córki ale i dla siebie.
Ciekawe rozwiązania, nowoczesne wzornictwo jakość za przystępną cenę.
Bardzo, bardzo szeroki wybór produktów.
Gdy przyjdzie mi jeszcze raz na stronę zajrzeć zaoszczędzę sobie lawirowania i od razu klikam w katalog, jedyna część która jest czytelna i przyjemna dla oka i głowy.
Brakuje sklepów dedykowanych gdzie znajdziemy najwięcej produktów tej marki.
Nie wspomnę iż idealnie by było jak by firma otworzyła własny internetowy sklep.
Och , taki małe marzenie.
Morze kiedyś …?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.