Olimp

(3.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_8

13.07.2013

Placówka

Gdańsk, Kowale

Nie zgadzam się (0)
To była moja...
To była moja pierwsza i raczej ostatnia wizyta w tej pizzerii. Była godzina 15 więc byłem święcie przekonany, że zamówienie jakie złoże zostanie szybko zrealizowane. Ceny, to trzeba przyznać bardzo przystępne. Niestety czas oczekiwania wydłużał się w nieskończoność. miałem czekać maksymalnie 20 minut. Gdy minęło pół godziny a ja wciąż nie otrzymałem swojego zamówienia. Grzecznie się spytałem jak długo będę jeszcze czekał, na co Pani z lekkim oburzeniem odpowiedział, że jeszcze chwilkę. Gdy minęło kolejnych parę minut podszedłem ponownie po swoje zamówienie i jak się okazało, w między czasie zostało przyrządzonych kilka innych posiłków dla klientów zamawiających telefonicznie i jak to Pani określiła "prawdopodobnie Pana pizza pojechała z dostawcą". Tego było już za wiele. poprosiłem o zwrot pieniędzy na co Pani odpowiedziała, że za chwilę dostawca wróci i dostanę swoją pizzę. nie zgodziłem się na to stanowczo prosząc o zwrot gotówki i rozmowę z Właścicielem. pieniądze zostały oddane z "wielką łaską", a przy okazji zostałem poinformowany, że Właściciela nie ma i jak chcę złożyć zażalenie to mogę wysłać maila na ich stronie. Traktowanie klientów niedopuszczalne.

Marcin_1205

26.08.2011

Placówka

Gdańsk, Kowale

Nie zgadzam się (3)

Olimp

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Olimp?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.